Gå til innhold

E30 327 Turbo solkt...


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

ja ja. da er d vel på tide med en update.

bilen har nå ikke fått noen 3,5 liter som planlakt. noe som skjer litt for ofte hos meg føler jeg. ;)

det er nå montert m20 b20 turbo i den for og tilpasse alt og shine bilen litt til sommeren. har fått hentet meg en m20b27 som skal monteres i løpet av 2006 med h profil råder og smidde stempler og smidd veiv. bunndelen skal bygges for og tåle opp til 1,8 bar i trykk, noe jeg aldri vil tørre og prøve. jeg har bestilt alpina e30 stoler som jeg får rundt 12 feb og har og kjøpt hartge front av en her på forumet som jeg regner med jeg får når jeg kommer fra jobb. da er staylingen komplett og da spørs d om jeg kommer til og lakke bilen vist tiden strekker til.

har ikke lakt noe særlige mere planer foreløbigt men noen nye større bremser og div håper jeg blir montert når ny motoren blir montert. kommer bilder når jeg kommer meg hjem fra hammerfest og får montert stoler og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir gromt Kjell Rune.. :) Men du må forandre kjøretøyene dine.. Du har vel ikke touring lenger og noen 335 ble det jo ikke. :D

he he rekker ikke tenke på alt her vett. :)

men nå er d fikset. gleder meg slik til og komme hjem og få montert alt sammen nå. d blir skikkelig digg ass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...