Gå til innhold

E30 327 Turbo solkt...


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i mårgen blir d en tur på gs og hente nye motorfester og eksosmanifoilpakninger så jeg ikke mister noe ladetrykk. så søndagen er den kanskje nedi der den skal være. skal prøve og få montert bakrutesenkeren og sveiset og lakket bagasjelokket nå i nermeste fremtid så blir detta bra d håper jeg. kommer med bilder mens vi holder på og montere tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja i dag har jeg fått skrudd litt igjen og funnet ut att jeg mangler mye småe dingser som jeg må ha, og så må jeg lage nye rør ned til cooleren så dette blir tett og i orden. så d skjer jo noe, men blir vel en pause nå til jeg får noen nye deler. har bestilt meg orginale sorte lister rundt fram vindu og bakvindu. ny fronten skal vel være på vei også så jeg gleder meg til jeg får alle delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja i dag har jeg fått skrudd litt igjen og funnet ut att jeg mangler mye småe dingser som jeg må ha, og så må jeg lage nye rør ned til cooleren så dette blir tett og i orden. så d skjer jo noe, men blir vel en pause nå til jeg får noen nye deler. har bestilt meg orginale sorte lister rundt fram vindu og bakvindu. ny fronten skal vel være på vei også så jeg gleder meg til jeg får alle delene.

Hvor kjøpte du de sorte listene? Hva var prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg drevet og skrudd lit og montert litt her og der. i dag har jeg begynt og shinet litt på el nettet til lykter, følere og div. fått på alle skruer under bilen og manglr bare og sette på bakerste delen av eksosen under bilen. herlig og bli ferdig under der. ;) slitsom når man ikke har bukk.

22022006_004.jpg

22022006_005.jpg

22022006_006.jpg

måtte ta med sykkel som står der og ;)

22022006_007.jpg

22022006_008.jpg

22022006_009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...