Gå til innhold

E30 327 Turbo solkt...


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo den vil nok funke greit på 320 motoren den med lite ladetrykk. men den er tykk som fy da så den holder nok nede tempraturen på luften nok vil jeg tro.

oljekjøleren har jeg faktisk ikke montert enda da jeg ikke har montert oljefilterhuset for kjøler på denne motoren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

off, her har d vært for d meste soving i garasjen tror jeg. har faktisk ikke skrudd en skru og vurderer og får emilio til og komme og sveise de rørene i dag så jeg får startet snart. blir vel og henting av ny blokk og en av de første dagene så jeg får begynne på ny motoren. er d som er gøy, vake og gnikke litt på en ny kozlig motor på motorbuken min, kan jo ha den nede på gutterommet da så kan jeg slenge meg ned og spille playstation mellom øktene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen nye deler kom i dag så jeg ser frem til og begynne en gang jeg har tiltakslyst. fikk mekket de fleste trykkrørene i går kveld så d nærmer seg. :)

29032006_G.jpg

ny clutch som jeg håper tåler litt bank

29032006_002.jpg

justerbart cam drev kan vel være kjekt.

29032006_004.jpg

og denne vil vel ta seg litt bedre ut enn del slitne orginale bmw fuel railen.

arp bolter er og kommet men såg ikke helt poenget i og ta bilde av de.

m3 skinn interiør er kommet i boden så får vi c når det kommer i bilen. håper jeg får de siste trykkrørene i dag eller iløpet av helgen så jeg kan sjekke om den starter og sviver neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i dag har vi fortsatt tilpassing av trykkrør og selvfølgelig ikke blitt ferdige. men det skjer jo vertfall noe for tiden. :) om det ikke er så mye.

her er vertfall noen bilder av andreas som er på opplæring og sveising av rør. :)

30032006_G.jpg

30032006_001.jpg

30032006_002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joho... bilen startet på 1 forsøk, går ikke helt fint da lmm er gåen virker d som. så skal dra i andre garasjen og hente 1 ny jeg har liggende i mårgen. den tikket litt i starten, men sluttet for da oljen fikk spredd seg litt i motoren. så i morgen for jeg fortsette og prøve og få gjort det litt pent der fremme og montere alt slik d skal være, så er det bare og demontere og lever toppdeksel og alle rør til pulverlakking så blir det litt penere og renere der fremme. håper jeg får lakt inn en film ang startprosessen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...