Kenneth BMW Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Hvilke adaptere passer til mine speil og bil?? Jeg har M3 speil og en E34...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Du må forklare litt hva du snakker om her.. Hva slags M3-speil er det du har? Orginale E30, E36, E46? Uoriginale til en av disse, eller hva er det snakk om? Finnes jo hundre varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 Du må forklare litt hva du snakker om her..Hva slags M3-speil er det du har? Orginale E30, E36, E46? Uoriginale til en av disse, eller hva er det snakk om? Finnes jo hundre varianter. E36 orginale m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Tror ikke det finnes noen adaptere for å få de på E34. De som har E36 M3-speil på E34 har nok stort sett "uoriginalt" (slik som meg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 jaha hvordan ser festet ut på dine universalspeil?? kontra orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 opp igjrn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Nå må du gi deg med den der oppingen din. Folk ser jo trådene du lager selv om de er 3 timer gamle. Hvordan de ser ut, eh.. det er ikke større enn helt tight kutt rundt de to dingsene som går ut til selve speilet. Og slik er det selvfølgelig for å passe på flest mulig biler. De fra E36 M3 har vel en trekant som passer akkurat i hjørnet på vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 Nå må du gi deg med den der oppingen din. Folk ser jo trådene du lager selv om de er 3 timer gamle.Hvordan de ser ut, eh.. det er ikke større enn helt tight kutt rundt de to dingsene som går ut til selve speilet. Og slik er det selvfølgelig for å passe på flest mulig biler. De fra E36 M3 har vel en trekant som passer akkurat i hjørnet på vinduet. sorry skal ikke gjøre det flere ganger, men da må du ta alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 sorry skal ikke gjøre det flere ganger, men da må du ta alle Jeg har ikke sett noen andre som har gjort dette to ganger i løpet av tre timer, og enda mindre når det faktisk er innlegg i mellomtiden. De får jo tråden på topp. Tenk hvis alle skulle holdt på slik? Hadde jo bare vært et forum fullt av opp'er. Normalt er å gjøre dette med en dag eller ti mellom.. eller har du eksempler til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå