Prephobia Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Hallo. Jeg hadde netopp bilen min på EU-godkjening, og det var et par feil. Bilen er en BMW 318i 87 mod. Probleme var at tanken lekker litt bensin. Di sa at der va 2 tankker, og ledningen mellom disse 2 tankkane lekte litt bensin. Jeg var ikke med til biltilsynet, det var bare far, så eg vet ikke heilt om dette kan stemma. Men er der 2 tankkar på bilen min? og er denne ledningen mellom di 2 tankkane dyre \ vanskeleg og skifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 kansje reservetanken, men trodde reserven bare var en senosr i tanken som sa ifra når du begynte å gå tom. Lekkasje i bensintank kan være noe dritt, men kan også være veldig enkelt å fikse. Tips 1. Ikke prøv å eu-godkjenn bilen hos biltilsynet, ta det hos et verksted. De er ikke like nøye, å de hjelper deg med råd om hvordan man lett fikser slike ting. Tips 2. Se om du finner lekkasjen, eventuelt bytt slange/foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 på den bilen så er det ikke 2 tanker men en stor komplett men det ser bare slik ut på bunn av tanken så er det ett rør som begynner å ruste og da lekker det. fant tegning over det på gs bildeler, det røret heter: D http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... er/259.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 okey. Takk for svar.. Grunnen til at eg leverte an i te biltisynet er at eg trudde at verksted var mer nøyje, i og med at di får betalt des mer feil di finner. + koster det ikke mer og levera den inn te verksted til godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Det kan nok varierre en litt fra verksted til verksted. Det vanelige er vel mellom 400 -700 kr alt etter som. Hviste ikke at verksted fikk betalt for og finne feil Så jeg lærer noe nytt hver dag Jeg har uansett altid benyttet meg av Naf betalte 500 blank der. De blir vel da litt mer nøytrale en verksted og biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 Trur eg betalte 600 eller 700 på biltilsynet. Så de bler vel likt då ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå