Teekay1983 Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Kan gjøre noen skikkelige kupp på inkasso biler. Fant denne bmw cab'en http://www.lillehammer-inkassobyra.no/i ... =27&Lang=1 på Lillehammer Inkassobyrå. Det stod den ikke var solgt, men det var den selvfølgelig likevel. 70000 tusen!!! Den hadde selvsagt litt høy km stand, men kan jo bytte mange deler for pengene du sparer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Sprøtt ! Det var ikke dum pris det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 var ikke så særlig fin bil(fronten, lexus)..men 70000 var fiiiiiin pris for en cab ja.. spørs ossen tilstanden var da..men aldri sett de så billige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Kan gjøre noen skikkelige kupp på inkasso biler. Fant denne bmw cab'enhttp://www.lillehammer-inkassobyra.no/i ... =27&Lang=1 på Lillehammer Inkassobyrå. Det stod den ikke var solgt, men det var den selvfølgelig likevel. 70000 tusen!!! Den hadde selvsagt litt høy km stand, men kan jo bytte mange deler for pengene du sparer. Beige matte, dørtrekk osv.. Men sorte stoler.. Så litt snodig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Sikkert ikke orginale de stolene der, altså, fargen tenkte jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Synd det så ut som en Pa**is bil jeg? noen enige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Synd det så ut som en Pa**is bil jeg?noen enige? Jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Er enig jeg også. Hadde blitt gjordt noen endringer dersom jeg hadde fått kloa i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 ja det var nok Ali som har gått tom for granater...(unskyld for den ) Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå