///M Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287474 Jeg bor på Tokerudberget, og han som døde bor 2min unna meg, så jævla rart,møtte fyren igår og hilsa på han og sånt, og idag er han død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 hmmm d var jo litt spesielt da. men folk dør jo hele tiden har jeg merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 ja jeg vet det, men kanskje første gang jeg har sett en død menneske foran meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Det er så mye som skjer om dagene. Leser så mye rart på nyheterne,tv,tekst-tv,aviser,osv. Drap,skyting,bomber,voldtekt,ran,kidnapping..u name it! Er en bekymringsfull verden vi lever i...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 den verden vi lever i er litt rar ja og rarere kommer den til og bli men men heldigvis lever vi bare en gang.det er nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 verden blir bare rarere og rarere for hver dag som går..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå