BJ Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Hvilken girolje anbefales til en e30 318is? Girkassen har kommet med noen ulyder ved nedgiring til 2. gir. Burde jeg da ha en tykkere olje siden girkassen begynner å bli litt gammel? Takker for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Castrol har en veldig god girolje som "kurerer" en del problemer med girkassa. Husker ikke hva den heter, men du får den på mekonomen. Skal finne ut hvilken det er når jeg stikker ut i garasjen etterpå (har en liter der). http://www.castrol.com/castrol/multipleproductsection.do?categoryId=8040010&contentId=6007948 Det er en av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Takker for tips. Vet du hvilken av disse som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Err, faen. Glemte å sjekke. Mye å gjøre om dagen. Sjekker i kveld når jeg skal pakke inn nye hjul til Jonte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Sjekk instruksjonsboka di før du kjøper så du får riktig olje,ikke prøv med noe som ikke står i boka,bruk samme api og viskositet.Ny olje er bedre enn tykkere olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå