bmw_fannrem Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Er det noen som har noen erfaring med merket usCARVOR. Både bilforsterkere, sub og 6*9 tommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Vet ikke noe om de, men merket selges jo svært billig på QXL og netthandelen.no Får jo ofte det man betaler for mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Kjøpte faktisk en sånn usCARVOR jeg.. he he klart ikke dy meg. den funka greit... helt ok.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Er det noen som har noen erfaring med merket usCARVOR.Både bilforsterkere, sub og 6*9 tommere er vel ikkje "state of the art" kanskje?....enig i at prisen ofte viser produktet sit sanne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Kjøpte faktisk en sånn usCARVOR jeg.. he he klart ikke dy meg. den funka greit... helt ok.... Hva var det du kjøpte du da? Eventuelt hva betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå