Psyfoon Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Legger ut noen bilder her fra treffet igår. Forøvrig et bra treff med brukbart oppmøte, tatt i betrakning det elendige været En stor takk til styret i BMWCCN Trøndelag Måtte ha med et par bilder av de to bilene mine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Var da noen biler der iallefall da. Mye folk ute på banen da? Skulle egentlig oppover jeg også, men gidda ikke i og med at det regna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Pene biler For j..... vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 det var vel litt over 10 biler utpå banen tipper jeg, sikkert noen som vet det bedre. Tror nokk det hadde vært en god del flere hvis det hadde vært fiint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 ...såg ut til å verer OK frammøte..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Frammøtet må vel sies å være brukbart tatt i betraktning det elendige været. Utrolig trist at det ble regn, var fint både fredag og idag.. Typisk! Stemmer vel som BMW 525i sier at det var rundt 10-12 biler på banen. I tillegg til det våte føret ble banen i år også kjørt motsatt vei i forhold til før, så dette medførte nok en utfordring for de som var ute på banen. Men de fleste synes det var bedre å kjøre denne veien. Legger ved en link til bmwccn's trøndelagsavdeling der sekretæren har skrevet en liten oppsummering av treffet + noen litt mer proffe bilder enn de jeg tok , for de som måtte være interressert. (Er også noen våte nærbilder av 02'en min blant bildene) http://www.bmwccn.no/trondelag/Lanke_august_2005.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Det var mye triste farger på de bildene! Bare mørke biler nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå