bizzy Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 Kun kvinnelige eiere/brukere, selges grunnet studier. 210000km, alle servicer fulgt. 4dørs, el speil, el takluke, sportsratt, girkule med lys. pent interiør! Bud?
straffer`n Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 hei, er du int. i et bytte ? tenkte da å bytte likt... Jeg har en mercedes 230e 1991 mod, 268t km, hvitt skinn, el takluke og speil , rustfri og dønn strøken, desverre trenger jeg manuellt gir pga øvelseskjøring med dama, min bil har altså automat... bilen er meget pen !
sh0rty^ Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 Kun kvinnelige eiere/brukere, selges grunnet studier. 210000km, alle servicer fulgt. 4dørs, el speil, el takluke, sportsratt, girkule med lys. pent interiør! Bud?] Huff å gru, kun kvinnekjørt? Har du ikke lyst til å selge bilen eller? Må aldri finne på å skrive slikt.. Skal bare se når muttern er ute å ferdes langs veien.. fytterakkern
bizzy Skrevet August 22, 2005 Forfatter Skrevet August 22, 2005 Kun kvinnelige eiere/brukere, selges grunnet studier. 210000km, alle servicer fulgt. 4dørs, el speil, el takluke, sportsratt, girkule med lys. pent interiør! Bud?] Huff å gru, kun kvinnekjørt? Har du ikke lyst til å selge bilen eller? Må aldri finne på å skrive slikt.. Skal bare se når muttern er ute å ferdes langs veien.. fytterakkern Tja, denne er pent kjørt, ikke noe by kjøring osv.
bizzy Skrevet August 22, 2005 Forfatter Skrevet August 22, 2005 hei, er du int. i et bytte ? tenkte da å bytte likt... Jeg har en mercedes 230e 1991 mod, 268t km, hvitt skinn, el takluke og speil , rustfri og dønn strøken, desverre trenger jeg manuellt gir pga øvelseskjøring med dama, min bil har altså automat...bilen er meget pen ! Viss du legger penger i mellom så er inbytte mulig, bilde? bruker den mye på mila? Glemte og skrive att BMW'en brukte kun 0,6 på mila...
straffer`n Skrevet August 22, 2005 Skrevet August 22, 2005 tenkte å bytte likt jeg da.. har ikke peng til slik nå..
Ballder Skrevet August 22, 2005 Skrevet August 22, 2005 Kun kvinnelige eiere/brukere Betyr: Full av handlebulker!! Og hva er det med alle dere som kjøper spare motor!! BMW har da et bredt spekter innen seksere
bimmerdude Skrevet August 23, 2005 Skrevet August 23, 2005 hei, er du int. i et bytte ? tenkte da å bytte likt... Jeg har en mercedes 230e 1991 mod, 268t km, hvitt skinn, el takluke og speil , rustfri og dønn strøken, desverre trenger jeg manuellt gir pga øvelseskjøring med dama, min bil har altså automat...bilen er meget pen ! Viss du legger penger i mellom så er inbytte mulig, bilde? bruker den mye på mila? Glemte og skrive att BMW'en brukte kun 0,6 på mila... På langkjøring bruker den kanskje ned mot 0,6. Hva bruker den på bykjøring og blandet da? BMW oppgir rundt 0,8 på blandet vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå