Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun kvinnelige eiere/brukere, selges grunnet studier. 210000km, alle servicer fulgt. 4dørs, el speil, el takluke, sportsratt, girkule med lys. pent interiør! Bud?

IMG_0116.jpg

IMG_0117.jpg

IMG_0118.jpg

Skrevet

hei, er du int. i et bytte ? tenkte da å bytte likt... Jeg har en mercedes 230e 1991 mod, 268t km, hvitt skinn, el takluke og speil , rustfri og dønn strøken, desverre trenger jeg manuellt gir pga øvelseskjøring med dama, min bil har altså automat...

bilen er meget pen !

Skrevet
Kun kvinnelige eiere/brukere, selges grunnet studier. 210000km, alle servicer fulgt. 4dørs, el speil, el takluke, sportsratt, girkule med lys. pent interiør! Bud?

]

Huff å gru, kun kvinnekjørt? Har du ikke lyst til å selge bilen eller? Må aldri finne på å skrive slikt.. Skal bare se når muttern er ute å ferdes langs veien.. fytterakkern 8)

Skrevet

]

Huff å gru, kun kvinnekjørt? Har du ikke lyst til å selge bilen eller? Må aldri finne på å skrive slikt.. Skal bare se når muttern er ute å ferdes langs veien.. fytterakkern 8)

Tja, denne er pent kjørt, ikke noe by kjøring osv.

Skrevet
hei, er du int. i et bytte ? tenkte da å bytte likt... Jeg har en mercedes 230e 1991 mod, 268t km, hvitt skinn, el takluke og speil , rustfri og dønn strøken, desverre trenger jeg manuellt gir pga øvelseskjøring med dama, min bil har altså automat...

bilen er meget pen !

Viss du legger penger i mellom så er inbytte mulig, bilde? bruker den mye på mila? Glemte og skrive att BMW'en brukte kun 0,6 på mila...

Skrevet

bilen er meget pen !

Viss du legger penger i mellom så er inbytte mulig, bilde? bruker den mye på mila? Glemte og skrive att BMW'en brukte kun 0,6 på mila...

På langkjøring bruker den kanskje ned mot 0,6. Hva bruker den på bykjøring og blandet da? BMW oppgir rundt 0,8 på blandet vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...