Gå til innhold

e36motor


SanMiguel
 Share

Anbefalte innlegg

Prøv å koble fra luftmengemåleren, og se om den går bedre da. Det gjør du ved å skru ut den kontakten som står på boksen rett før luftfilteret, slik at bilen kjører på nødprogrammet.

Den klumpen som er mellom slangen og K&N-filteret mitt:

DSC00293.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å koble fra luftmengemåleren, og se om den går bedre da. Det gjør du ved å skru ut den kontakten som står på boksen rett før luftfilteret, slik at bilen kjører på nødprogrammet.

Den klumpen som er mellom slangen og K&N-filteret mitt:

DSC00293.jpg

God plan, det kan også være o2 sensoren el tomgangs regulatoren 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å koble fra luftmengemåleren, og se om den går bedre da. Det gjør du ved å skru ut den kontakten som står på boksen rett før luftfilteret, slik at bilen kjører på nødprogrammet.

Den klumpen som er mellom slangen og K&N-filteret mitt:

DSC00293.jpg

God plan, det kan også være o2 sensoren el tomgangs regulatoren 8)

jeg trodde ikke seksera gikk på tomgang uten regulatoren..? sjekke luftmengdemåleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med litt mer info om problemet her...verst på kald motor eller varm,eller like dårlig på begge?hvordan oppfører den seg,og eventuelt hvor mye jager den? min is var fullstendig på tur når den var kald.dette problemet hadde seff kommet med tiden,men nå var jeg nødt til å gjøre noe,for den vandret mellom500-2500rpm før den ble varm(det var om den ikke stoppet da).det som kom frem var at to av coilene var litt dårlige,to av pluggledningene var fucket,tomg.reg. var fucket,denne hadde vært fucket så lenge at driveren var gått til helvette(så nå går den på 1200rpm på tomg. foreløpig) og lmm var sporadisk på tur. lover deg at dette gildet har du lite lyst til å betale :wink: men motoren gikk den :shock: bare den fikk litt lunk i seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tomgangsreg. er lett å leke på egenhånd med en knipetang,men skal du se over resten må du skaffe deg info om måleverdier på de forskjellige komponentene(har ikke dette her og nå),men du ser jo seff om det er store differanser på noen av de komponentene som det finnes flere av.eller stjele av en kompis :wink: lekk ifm.slanger og slikt er bare å gå amok med startgass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...