fugl Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 Hei! Har litt problemer her... Bilen min går som en 520...kan i perioder opptil flere timer fungere perfekt...men det er en stund siden..bilen har man.gir,cruise,asc,abs...lambda,eml-spjeld,fordeler-lokk,rotor,plugger,plugg-ledninger er skiftet...ingen feilkoder kommer opp.. Gir full gass,men jeg henger omtrent ijen i selen... cruise lugger og kobler seg ut når problemet er der,fungerer ellers perfekt.. asc-bryteren fungerer ikke,men det systemet ser ut til å fungere...abs`en også.. hele greiene er veldi provoserende! noen forslag?? lmm?har prøvdt å måle litt på den... ohm`ene går opp-ned-opp-ned-opp-ned ved langsom åpning av spjeldet...er den defekt?
Kenneth BMW Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 humm Hvordan er bensintilførselen? Prøv å koble bort sonden, da går styreenheten i forprogramert programm.
fugl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 bruker noe #@¤## me bensin,så det burde vere iorden... lambda-teorien har jeg prøvdt,men uten særli hell...
Kenneth BMW Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 Du sier den kan fungere bra en stund, hva skjer når den da begynner å tulle?
fugl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 endring av tilstand skjer kun ved start og stopp av bilen....skulle tro d var noe elektrisk da?? ingen ting som tilsier at d er noe galt...ingen rykk eller napp...bare kraftløs,med større forbruk enn normalt....
Kenneth BMW Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 Ja høres ut som el-feil. Jeg har den llm'en liggende vist du skal ha den . Bor du i nærheten av meg, kan du jo prøve den.
fugl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 hmm....herøy møre og romsdal...høres det kjendt ut??
fugl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 veeeel langt ja.... men...? har du målt motstanden på lmm`en noen gang? lurer på om den skal vere slik? hadde trodd det skulle være en jamn endring i motstand...
Kenneth BMW Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 den skal vist være jamn ja den skal ha en fin kurve når du regulerer på spjellet, og ingen hopp i ohm
fugl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 hmmm...er vel defekt da... prøve å operere litt selv...
Gunnar Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 LMM-kurven skal være jevnt stigende ja. Analogt mulitmeter er fint når man måler den..
fugl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 bjynt vel på 650 ohm gikk opp til 950(varierte opp og ned) og endte opp på ca 350 med full åpning på spjeld... er vel kaputt da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå