Morten318 Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Noen som vet hvor man kan få tatt olje behandling til en billig penge? Helst rundt akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 vet om en mellom Tønsberg og Horten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 vet om en mellom Tønsberg og Horten litt langt for meg.. men sender en PM om jeg trenger mer info.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Hvor mye ligger oljebehandlig på? og hvor mye ligger tectylbehandling på? østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Hvor mye ligger oljebehandlig på? og hvor mye ligger tectylbehandling på? østlandet Jeg har oljebehandlet to ganger på Jareteigen antirust(mellom Tønsberg & Horten), bet 990kr første gang og deretter koster det 900kr gangen. Kjører du over 20-25000km i året bør man behandle hvert år . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå