jødahl Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Da rullet M3'en ut fra gårdsplassen med ny eier. Utrolig trist å se, men nå er jeg klar for ny bil Er ikke helt fornøyd med prisen, men den er vel ikke verdt mye mer:) Bilen gikk for 75 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Hmm..fikk nå solgt den til slutt da vertfall ..Hvilken bil skal du ha nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Synes igrunnen 75k er billig for den bilen. Tror godt jeg kunne betalt det for den selv, men da måtte det blitt om et par år, når jeg skal i jobb igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 ja, var litt deilig også Er på utkikk etter E36. Enten 320 eller 318is. Mulig det blir 318is, i og med at jeg ikke skal ha bilen så veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Da vil jeg si Tåmmi sin må være det beste kjøpet ....rette fargen,rette interiøret og rette felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Da vil jeg si Tåmmi sin må være det beste kjøpet ....rette fargen,rette interiøret og rette felgene! Jepp, er UTROLIG interessert i den bilen Får vel prøve å komme meg helt til Rogaland da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Du får kjøpe min originale 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Nei, blir ikke noe 318i gitt. MINIMUM 318is. Hehe.. Kan jo ikke synke så lavt etter en M3 da:P Kommer til å bli uvant å kjøre en 140 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levanger Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Hvor havner bilen nå da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Fredrikstad tok den veien! Eller tror da det var der hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Blir det ikke nedtur med tanke på motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 ...... prisen var vel sånn midt på treet? Ein god handel er når begge partane er fornøygd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Fredrikstad tok den veien! Eller tror da det var der hvertfall. het kjøper kenneth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 Jo, kommer til å bli utrolig uvant å kjøre 140hk! Men får bare venne meg til å kjøre på turtall hele tiden:D Kjøperen het Daniel tror jeg- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå