Stjernstedt Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Hei Noen som veit om GS Bildeler kommer med kampanje på deler igjen? MVH Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Lurer jeg også på...Må snart begynne å handle til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Kampanje er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Er det ingen bmw relaterte sider som har tilbud på deler? Tenkte på litt juleshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Hva skal du ha da? Jeg for min del har bare baklyktene igjen, men dem er så #¤%¤%¤#%¤#% dyre Drøyer det i det lengste for å se om det ikke blir kampanje et eller annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Bilen er ganske så original, så jeg kunne ha tenkt meg hvite blinkers rundt om. Og kanskje et par speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Så at GS har kampanje nå på M3-front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Bilen er ganske så original, så jeg kunne ha tenkt meg hvite blinkers rundt om. Og kanskje et par speil. Hvite blinkers kan kjøpes på Biltema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Så at GS har kampanje nå på M3-front... Direkte-URL? Er dette da til E36? Regner vel kanske med at de har til sedanen min også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 ligger på kampanje når du søler på reg nr på bilen din.. ekke så vansklig seh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Ah... doh Fant. Noen som vet om det er en Rieger-fanger? Er ute etter ABS-plast bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Bilen er ganske så original, så jeg kunne ha tenkt meg hvite blinkers rundt om. Og kanskje et par speil. Hvite blinkers kan kjøpes på Biltema... Men bare foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Bilen er ganske så original, så jeg kunne ha tenkt meg hvite blinkers rundt om. Og kanskje et par speil. Hvite blinkers kan kjøpes på Biltema... Men bare foran... og på siden EDIT: kom på du skulle ha de små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 M3-front å rieger front er ikke det samme.. Men jeg liker rieger sin front, men den er sinnsyk lav pga at "leppa" er sammensatt med fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Ah... sant det. Er ikke Rieger da. Noen som vet om dette da er ABS-plast allikevel, selv om det ikke er Rieger? Tror nok jeg uansett går for Rieger Infinity-settet. Skal bli gøy til våren! Men er ikke den nederste "leppa" valgfri? Dvs... du må ut med 1000,- ++ for å få den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå