Tore Diesel Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Da har jeg endelig fått kjøpt meg ny Bmw! Resultatet ble en 82' E21 323, som jeg kjøpte i dag. Her har dere ett bilde av bilen, slik den ser ut nå, så får vi se hva som skjer etterhvert Er nå endelig Bmw eier igjen, og ikke minst, så er det jo en 6'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 det der var jo en kul bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Thanks! Går ut ifra at du kjenner til bilen også, siden forrige eier også bor i Molde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Joa... har sett den endel ganger før ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Gratulerer med ny bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 ...gratulerer...dette er då ein klassikar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 GRATULERER! Den var da drit fin! Gått langt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 GRATULERER! Den var da drit fin! Gått langt kanskje? Det kan man vel egentlig aldri vite, men i følge telleren har den gått 248' mener jeg, men det var egentlig helt urelevant for meg, i og med at bilen virket såpass grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 fet bil gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Gratulerer som bmw-eier igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Gratulerer, er en av mine tidligere drømmebiler dette. Husker det på den tiden var helrått og sjeldent med ett eksosutløp på hver side. Gromlåt også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cashman Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 rett en flott bil du har fått deg! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Gratulerer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Gratulerer.. Håper du får mange fine timer bak rattet på den nye bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå