Gå til innhold

Kjøle problemer??! :(

Infinity
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 318i 92"

Hmm.. Ja har bytta termostat, og vannpumpa ser ut til å virke som den skal, lekker ikke og går rundt osv.. Men likevel sirkulerer ikke vannet. For vannet skal gå inn der termostaten står regner jeg hardt med:p ? Der går det ikke inn vann overhodet. Har kjøpt ny vannpumpe, men gidder ikke sette i den når den andre ser ut til å¨virke.. Kan radiatoren være tett?? Ingenting lekker, bilen koker etter få min kjøring.

Og er det lufte skruen som sitter på toppen av radiatoren?

Takker for svar..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket om d faktisk kan ha tettet seg i kjølesystemet?

er ikke helt sikker på dette, men burde vel gjøre susen å skru av ene slangen å presse inn ekstra vann. hørest ut som det er noe tett der i hvertfall.. lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle jo tro det.. Skal igrunn selge bilen så jeg hadde ikke tenkt å gidde, men kan jo ikke selge bilen sånn:P HAr ikke rekki å fått av radiatoren ennå eller sjekekt slanger, men åssen faen kan det tette seg i så tykke slanger da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fysisk tatt av både vannpumpe og termostat. Vannpumpa ser ut til å være helt ok. Nå har jeg tatt ut radiator og alle slanger og hele dritten.. Og det ser jo nesten ut til at det ikke kommer vann til den slangen som går til termostaten i motoren.. Kan det være så mye dritt i kanalene i radiatoren at det ikke kommeer vann? Må den da evt byttes? (noen som har?)

Har jeg rett hvis jeg sier at vannet skal inn i motoren der ved termostaten, og ut i radiator igjen i den andre tykke slangen? Hva er såfall den siste slangen i bunn av radiatoren til?

Slangen som går til termostaten er så og si kald, mens den andre er glovarm..

Noen som kan forklare meg hvordan jeg lufter systemet om det nå skulle være det?

Og termostaten skal stå med fjørene inn mot motoren? Er jo logisk det, men man vet jo aldri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...