Gå til innhold

airbaglys etter ut/inn med speedometer


kyrre
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte bytte noen lyspærer i speedometeret på '94 525ix'en min idag og hadde det da helt ute. Det gikk med litt knot å få det inn og ut, men gikk stort sett greit, og pærene, som ikke var helt standard, hadde de på esso i bunnen av bakken.

Når jeg hadde montert sammen igjen står airbag-lyset og lyser et minutt eller to etter at jeg starter bilen. det slukker til slutt, men mye senere enn tidligere.

Noen som har noen ide om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta en diagnosetest hos BMW. Skifta rattlåsen på min bil i fjor, koplet av batt, lot den stå srømløs i 10 min(backup strøm på SRS syst). Tok av airbag på rattet og lagret den med "horn pad facing up". Rep. i mitt tilfelle gikk smertefritt :D . Har skaffa meg en rep. bok om E-34 som jeg fulgte. Sjekka akkurat i den angående ditt problem, står der at SRS lampa skal slukke etter 4-6sek, hvis ikke den gjør det er det en feil i SRS systemet :? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt den gjennom det Engelske blade "total BMW". Boka er i utgangspunktet fra USA, over 670 sider & 926 bilder, men den var dyr 49.99pound. Skal prøve å legge til noen bilder angående den vifta di. Men hvordan legger jeg til bilder når jeg skriver et svar :?: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt deg en PM.

Lurte på å kjøpe Bentley manualen som selges en del på ebay for rundt 50 dollar. Har hørt både positivt og negativt om den.

Prøver også å finne TIS på nettet, men der jeg finner den går det så ulidelig tregt å laste den ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...