Gå til innhold

Det gjelder å få tatt det beste bildet ;) (hvit 318i, 91mod)

ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Som tittelen tilsier, så gjelder det å ta det beste bildet for å få fremvist en hvit BMW (og ja... hvit er jo ikke akkurat den mest populære fargen av dem alle.. Sorry, Gunnar (selv om vi begge har en hvit bil ;))

Uansett.. her er ihvertfall bildet

IMGP0126_sm.jpg

Eneste "mods" er hvite blinklys. Skal selvsagt kjøpe nye felger, lakkere/kjøpe nye fangere, etc etc. Bilen har (som man ikke ser så godt) en zender(?) vinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

biler med ulakerte fangere er fælt, spesielt på hvite BMW`er (ikke frekt ment) Men skaff deg lakerte fangere, så blir det nok bra :wink:

Patrick B

hehe. så enig, så enig. Skal bare spare opp først ;) Er -fullt- klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes heller du skal kjøre full M3 styling jeg da :D Ser så mye mer gjennomført ut, syntes nå jeg :)

Hmm.. mulig mulig :) Blir kanskje da isåfall dette her --> http://www.andysautosport.com/bodykits.php?id=BM923%20Seri&brand=Extreme%20Dimensions (midterste kit-et)

Blir uansett billigere inkl frakt (http://www.magnum.no) og moms, enn i Norge, eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en nice bil det det når du får lakkert ned osv ;)

Men bra bilde, den skal du har for :D

yeah! Blir nok det. Noen som har en idé om jeg burde:

a: lakkere HELE hvit (dvs -med- de sorte listene rundt)

b: bare lakkere frontfanger, sideskjørt og bakfanger (ikke listen rundt)

Jeg har sett bilder av begge, og mener at når man tar MED listene, så blir den litt spesiell, på en positiv og kul måte.

Btw, takk for kommentaren på bildet ;) Er vel den første som sa det i denne tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lakkere hvit?

Kan du ikke ha en annen fancy farge når du først skal lakkere? Eller vil du absolutt ha den hvit liksom?

Hvis du skal bestille det KIT'et, slenger jeg meg på frakta jeg:D

Hmm.. fordi det er billigere å lakkere fangere og slikt enn en hellakkering.

Men men... vi får se.. Er jo fare for fargefeil i nyansen.. :(

EDIT: Blir nu uansett til våren ting vil skje. Bruker heller vinterhalvåret på å spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfff....hvite biler er råe!! :D Har sett mange kritthvite Bimmere, og fyttifaen så kule!! :D Jeg tror jeg ville gått for å lakkere med lister og alt, siden den er hvit! ;) Blir mye mer clean da...

Thx for input! :)

Spørs bare hvordan det da blir med fargenyanseforskjell og slikt :?

Kanskje ikke ta akkurat den korrekte fargen? (alpine white)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min bil inne til lakkering for noen mnd siden, da ble panseret, hele fronten/skjermene og fangerne lakkert, og det ble ikke nyanseforskjeller i det hele tatt!! Og min bil er Hellrot, en av de vanskeligste fargene som finnes..... jeg mener jeg har hørt at slike proffe lakkeringsverksteder kan `måle`din nåværende farge, for å få det nøyaktig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av fronten min slik at du kan se hvordan den kan se ut med Rieger E46 M3 frontspoiler + org.M3 tåkelykter. Listene på fronten er lakkert i matt sort.

hvit.jpg

Hm, ser at bildet er tatt før M-tech listene ble montert, men det var vel hvite fronter som var temaet her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...