j0lle Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Hei Jeg driver for tiden og oppgraderer min 1996 modell BMW 316 Compact. Jeg har anskaffet meg en M3 fanger, som jeg pusser bort noen småskader på, men jeg trenger følgende deler til bilen. - Lakkerbare lister til hele bilen. - Angeleyes - Grøftelys (med ledningsnett da det alderi har vært lys her tideliggeren hvertfall ikke som jeg kan se). Jeg har funnet noen brukte angeleyes som har sittet på en Sedan. Vil denne da passe på min Compact? Jeg har separate blinkere og hovedlys. Angeleysene bør ikke være for dyre, ettersom jeg lever på studentpenger for tiden. Hella er for dyrt, og jeg syntes sånne hjemmemekka ringer ser litt "jalla" ut. Har kikket endel på maxam tuning men finner ikke alle varene jeg trenger. Ved en senere anledning skal nyrene lakkeres i bilens farge (sølvgrå), og alle emblemer fjernes på panser og bagarsje. Håper noen kan hjelpe meg å gjøre min bil litt mindre kjedelig. Litt info om bilen: Stereo: Focal frontsett 12" skurvinVega RF headunit Alpine W12 forsterker. Bil: OZ Hydra 17", 225, 35, 17 proxus dekk Senket 40mm Ny fanger under opppussing. Bilder kan jeg sikkert legge opp, slik at dere kanskje kan komme med noen tips. På forhånd, takk for alle tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå