Kenneth BMW Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Mellomakselen lager vibrasjon!! Den er jo balansert så jeg skjønner ingen ting. Hva kan man gjøre galt når man monterer mellomakslinger?? kom med forslag og har noen andre vært bortig dette??? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Er hjullageret i opphenget ok? Er gummien i hjullageropphenget morkent? Hva med hardy-koblingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Hardykobling skiftet kryss skiftet mellomakselledd skiftet, nesten nytt mellomaksel lager.. alt er nytt hehe så her er det noe muffens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Har du husket på å forspenne den når du monterte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Satt inn hardy koblingen rett vei? Hadde økende vibrasjoner i bilen etter at jeg kjøpte den. Viste seg at ett verksted i, eller ved Oslo hadde satt den inn feil vei. GS som tipset meg om dette. Måtte kjøpe ny, og problemet ble borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Den er monter på verkstedet. så jeg vet ikke om noe er montert feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Har du husket på å forspenne den når du monterte den? Den må du forklare mere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbarosen Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Hvis den er montert på verksted er d vel garanti på jobben,hvis ikke ubalansen var der fra før..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Det var en lite ubalanse fra før, men syns den er værre nå, men jeg skal opp til tromsø, og der har jeg en fetter som har eget verksted, så da fikser vi det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå