Gå til innhold

Lavkomp stempler M3 3,0


Iver
 Share

Anbefalte innlegg

Filip heter han som har de neddreide stemplene der. Han skal ha 1200 kr for de.

Men jeg har selv ikke kjøpt de, for de er neddreid en god del. Og jeg er litt redd for varmgang på stempelfjørene. Ta en kikk på dine egne orginale stempler, så skjønner du fort hvorfor...

Ta heller å dekomp på en annen måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selv kjøpte jeg en MLS-stålpakning 3mm til min motor.

Se her:

update04082005007.jpg

Og det er andre måter å senke kompresjonen ekstra på, men alt koster jo....

En slik pakning kunne jeg tenkt meg også. Men det er jo ingen som får tak i til europeiske M3 3.0. Eller vet du om hvor jeg kan få tak i en slik?

Alternativt er kobberpakning og orginal pakning, men har selv lyst på MLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er vel de originale stemplene i M3 solide nok til å tåle 0,6-0,8 bar hvis du får ned kompresjonen nok med den pakningen...???

Pedi: Hvor fikk du tak i din pakning?

Hvor mye er det fornuftig å ladde før du bør bytte programvare/datasprut??

Har chip fra ES Tuning nå og lurer litt på hvor mye jeg kan ladde med det oppsettet...?

Har fått ett bra tilbud fra Sverige, T66 turbo, grenrør, intercooler, dump valve, waste gate for ca 24000 Sek. Det oppsettet pluss chip som sperrer på 8300rpm hadde sikkert gjort susen... Det frister noe jævlig :D

Iver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er vel de originale stemplene i M3 solide nok til å tåle 0,6-0,8 bar hvis du får ned kompresjonen nok med den pakningen...???

Pedi: Hvor fikk du tak i din pakning?

Hvor mye er det fornuftig å ladde før du bør bytte programvare/datasprut??

Har chip fra ES Tuning nå og lurer litt på hvor mye jeg kan ladde med det oppsettet...?

Har fått ett bra tilbud fra Sverige, T66 turbo, grenrør, intercooler, dump valve, waste gate for ca 24000 Sek. Det oppsettet pluss chip som sperrer på 8300rpm hadde sikkert gjort susen... Det frister noe jævlig :D

Iver

Er dette et tilbud du har fått av en privat person som selger det brukt eller er det fra butikk, det der hørtes jo veldig interessant ut det settet. Men er nysgjerrig på om hvor pakningen kommer ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en privatperson som driver ett firma i sverige som leverer trim til Sugemotorer Bmw...

Rnb-racing trur jeg det var.

Settet var pent brukt, bare ett grenrør her hjemme til M3 koster jo 12500kr, så det må da være billig....

Iver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...