sn|per Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Har en cd-spiller jeg gjerne skulle solgt. Men først vil jeg vite om det går ann å få noe særlig for cd-spilleren. Det dreier seg om en Pioneer DEH-P945R. Finner lite info om den på nettet så jeg har ikke noen spesielle specs. Har selvfølgelig kvittering på spilleren på 7800 (mener å huske at han som kjøpte den ny hadde rabatt) Spilleren er brukt i 3-4 mnd men ble kjøpt i 1999. 2 fjernkontroller følger med. (en til å feste på rattet og en "vanlig") Selv om jeg ikke finner noe særlig info om den så er det helt klart at dette var/er en toppmodell. Masse ekstra bokser på kabelbunten bak. Desverre har forrige eier klippet bort iso-kontakten, men denne koster jo under en 100-lapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Noen som har et tips om hva denne er verdt slik at jeg vet hva jeg kan sette som startpris på qxl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 aner ikke hva den er verdt men en "topp modell" fra 1999 er nok neppe mye tess nå, teknologien har gått en smule frem på den tiden, ikke for å ødlegge salget for deg men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Var det jeg og tenkte meg. Men kunne tenkt meg et forslag til pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå