øystein Skrevet August 23, 2005 Skrevet August 23, 2005 http://www.finn.no/finn/object/;pdc=112 ... de=5978356 Kom gjerne med bud.
øystein Skrevet September 1, 2005 Forfatter Skrevet September 1, 2005 Ja,ikke sant?Har egentlig ikke lyst til og selge den og må heller ikke,men prisen er helt grei den om du hadde sett bilen.For en som virkelig liker disse bilene(som ikke er kjørt i stykker og ikke full av masse jåss!)så er denne et prakteksemplar.Hver gang jeg parkerer den må jeg ta en ekstra titt på den,og da slår det meg:nei denne bilen MÅ du ikke finne på og selge Øystein skulle egentlig begynne å jobbe på et sted hvor man bør ha en 4wd,men nå skal jeg ikke det likevel så da kan jeg likegodt ha den:) En fryd å kjøre..
andreasr Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 hehehe, du er optimist da hvertfall! Jeg hadde aldri kjøpt den bilen der til den prisen, men kanskje det bare er jeg som er dum?!? Lykke til med å selge den uansett, bilen var fin den Men 175,000-? Hmmm, lurer på hvordan han som kjøper den bilen der ser ut.... Good luck
Desloch Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Hvis denne bilen er 100% strøken, og alt er tipp topp, vil den nok kanskje være verdt den prisen. Den er lite kjørt og flott å se på! På min bil har jeg kostet på 60 000 kr siden august i fjor for å få den tipp topp, så kunne heller betalt 30 000 kr ekstra for å få en ultrastrøken bil (ga 88 000 kr for min, så totalprisen har blitt litt høy)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå