BalleKnalle Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 BMW tänker tillverka en coupéversion av roadstern Z4. Tanken är att erbjuda Porsche 911 och den kommande Porsche Cayman rejäl konkurrens. Bilen erbjuds i två versioner, varav en M-variant. Z3 gjordes också i en läcker version med tak, Z3 Coupé, den såldes i 18.000 exemplar innan produktionen upphörde 2002. Enligt Automotive News Europe kommer också Z4 i en coupéversion, som främst ska konkurrera med Porsche. Drivkällan blir BMW:s treliterssexa på 260 hästar, men det kommer också en M-version med M3:ans motor trimmad från 343 till 360 hk. Coupén ska byggas vid BMW:s amerikanska fabrik i Spartanburg. En försmak kommer vid Frankfurtmässan, då en konceptbil ska visas. www.bilsport.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Det bli spennende å se ja.. Kan bli heftig med 360 gamp i den bilen.. Fant et bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Det bli spennende å se ja.. Kan bli heftig med 360 gamp i den bilen.. Fant et bilde: Ser ut som en 6èr som har fått en trøkk i Ræva? kanskje litt tøft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Den der så egentlig bare ut som en miniutgave av M6, men... Liker Z4 med hardtop jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Så ut som en miniutgave av 6-serien, pluss at z4 fronten er sveiset på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Photoshop?! Uansett, den så ganske ok ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Photoshop?! Uansett, den så ganske ok ut den Det er sikkert ikke et offisielt bilde nei..fant det med Google. Men det så ikke ille ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Så den i et blad for noen uker siden og da klarte jeg å styre meg, men blir den noe i nærheten av dette så vet jeg ikke helt... Ser for meg en begynnende forelskelse her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Så den i et blad for noen uker siden og da klarte jeg å styre meg, men blir den noe i nærheten av dette så vet jeg ikke helt... Ser for meg en begynnende forelskelse her... Jøss lenge siden sist gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Så den i et blad for noen uker siden og da klarte jeg å styre meg, men blir den noe i nærheten av dette så vet jeg ikke helt... Ser for meg en begynnende forelskelse her... Jøss lenge siden sist gitt... Jepp! Skyldes en annen heftig forelskelse som førte meg ut i "sinnsykt-vanskelig-å-få-internettoppkobling-land" (Tok "bare" to måneder før ADSL med trådløst nettverk ville fungere... ). Nå er jeg imidlertid i USA og her er (I hvert fall i "sentrale strøk") trådløst nettverk en selvfølge... . Helt OT dette, men det får vel passere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 ...dette kan bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Det bildet der er nok bare bull... det er jo en Z4 med 6-serie kupé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Dette er også en Photoshop, men ser tross alt litt bedre ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 4, 2005 Forfatter Share Skrevet September 4, 2005 Det bildet der er nok bare bull... det er jo en Z4 med 6-serie kupé. Ja det bildet der er jo klart manipulert.... Stygt var det å.. Her er et annet et.... Kanskje litt penere her....selv om jeg fikk litt Aston Martin feeling når jeg så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Det var MYE penere det du viste BalleKnalle enn det Tech9 hadde funnet, men jeg er helt enig. I overkant mye Aston Martin-preg fra midten av døra og bakover. Det skal bli moro å se hvilket av disse tre bildene som er nærmest sannheten om bilen faktisk blir produsert. Det er rykter flere steder på nettet om at Z4 coupé skal vises på IAA Frankfurt, så vi som skal dit kan jo glede oss! At det enkelte steder står det er en konseptbil som skal vises tar jeg med en klype salt. De virkelige konseptbilene BMW har hatt de siste årene har vært Z9 Gran Turismo (coupe og roadster), CS1 og X coupe. Biler basert på allerede eksisterende biler - så som M3 CSL og M5 - ble også kalt konsept, men ble satt i produksjon uten store forandringer fra det såkalte konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå