Gunnar Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 Vil fraråde alle å handle med Vegard Ø. Riis aka "Bmw318i_E36". Han holder ikke ord, og er _ikke_ flink til å la ting gå riktig for seg når det gjelder kjøp & salg.
Custom Edition Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 noen har tydeligvis ikke hørt på deg gunnar og kjøpt farkosten
Schnellfahren Skrevet August 25, 2005 Forfatter Skrevet August 25, 2005 Vil fraråde alle å handle med Vegard Ø. Riis aka "Bmw318i_E36". Han holder ikke ord, og er _ikke_ flink til å la ting gå riktig for seg når det gjelder kjøp & salg. Fint at noen sier fra Spurte bare om han ville selge meg frontfangeren jeg da... men det ville han ikke.... kansje like greit da, he he
Infinity Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 Vil fraråde alle å handle med Vegard Ø. Riis aka "Bmw318i_E36". Han holder ikke ord, og er _ikke_ flink til å la ting gå riktig for seg når det gjelder kjøp & salg. At jeg fikk et bud som var 4000 kroner høyere enn ditt gjør vel ikke meg til så veldig uærlig, men det er jo min mening. Dessuten tror jeg du skal være glad du ikke kjøpte den bilen, finnes bedre for å si det mildt, uten at jeg skal nevne noe mer om det.
Gunnar Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 At jeg fikk et bud som var 4000 kroner høyere enn ditt gjør vel ikke meg til så veldig uærlig, men det er jo min mening. Dessuten tror jeg du skal være glad du ikke kjøpte den bilen, finnes bedre for å si det mildt, uten at jeg skal nevne noe mer om det. Jeg forstår du lar pengene styre det, men dette handler om at du ikke ga et forbanna pip om hva som foregikk, på tross av at du hadde sagt jeg skulle få bilen. Jeg satt jo der med en konvolutt full av penger, og trodde dama skulle få seg ny bil. Du sa ikke noe om du hadde bestemt deg for å selge den til noen andre, du svarte ikke på SMSer, du tok ikke telefonen, du gav meg aldri mulighet til å matche budet til den andre kjøperen, og det på tross av at du allerede hadde sagt jeg skulle få bilen. Ikke jævla kult å sitte og vente og tro vi skulle dra på tur for å hente bil. Dama satt oppe til langt utpå kvelden selv om hun skulle på jobb midt på natta. Hun hadde også kjørt ens ærend til Tønsberg for å ta ut penger. Forbanna unødvendig å oppføre seg på den måten. At det finnes bedre - godt mulig, men da til en høyere penge. Finnes ikke mange E36er som ser "riktige" ut til den prisen. De fleste har ulakkerte fangere, stålfelger og er alt annet enn svarte.
Arild G. Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 forbanna irriterende det der. var akkurat utsatt for det samme nettop. skulle kjøpe en blå/grå e36 320 coupe som stod tilsalgs for 48000 her på forumet forige helg. avtalte at jeg skulle få bilen for 44000, så jeg skulle ta fly fra molde til stavanger samme dag. kjøpte flybilett, ordna kontanter og tok buss til nabobyen for å ta fly. når jeg var kommet til flyplassen så ringte han og spurte om jeg ville matche et bud på 45000, noe jeg gikk med på. og han lovte da at jeg skulle få bilen. da jeg skulle gå ombord i flyet så ringte han igjen og sa at han ville selge bilen til noen andre for 50000. så da var det bare å ta buss/drosje hjem igjen.
jonr Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 Vil fraråde alle å handle med Vegard Ø. Riis aka "Bmw318i_E36". Han holder ikke ord, og er _ikke_ flink til å la ting gå riktig for seg når det gjelder kjøp & salg. fåreslår du sletter profilen og banner ip adressen hans, er ikke ønskelig å ha sånne useriøse folk her vel ?
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Skrevet August 26, 2005 fåreslår du sletter profilen og banner ip adressen hans, er ikke ønskelig å ha sånne useriøse folk her vel ? Blir litt drastisk synes jeg. Men det morsomste er - da jeg var og kikka på bilen stod han og la ut i det lange og det breie om at han aldri skulle handle med utlendinger igjen. Var visst en som hadde kjøpt bil av ham og ikke holdt ord, og sluttet å svare tlf/sms. Så går det under et døgn og så gjør han det samme selv.
bimmerdude Skrevet August 26, 2005 Skrevet August 26, 2005 Vil fraråde alle å handle med Vegard Ø. Riis aka "Bmw318i_E36". Han holder ikke ord, og er _ikke_ flink til å la ting gå riktig for seg når det gjelder kjøp & salg. fåreslår du sletter profilen og banner ip adressen hans, er ikke ønskelig å ha sånne useriøse folk her vel ? Hva skal det være godt for? De fleste har dynamiske IP adresser som forandrer seg stadig. Hjelper ikke en dritt å banne IP adresse. Å slette profilen hjelper heller ikke ettersom det tar ca 10 sekunder å opprette en ny. Bedre at han har den samme profilen så folk kan kjenne han igjen.
Langemann Skrevet August 26, 2005 Skrevet August 26, 2005 Vil fraråde alle å handle med Vegard Ø. Riis aka "Bmw318i_E36". Han holder ikke ord, og er _ikke_ flink til å la ting gå riktig for seg når det gjelder kjøp & salg. At jeg fikk et bud som var 4000 kroner høyere enn ditt gjør vel ikke meg til så veldig uærlig, men det er jo min mening. Dessuten tror jeg du skal være glad du ikke kjøpte den bilen, finnes bedre for å si det mildt, uten at jeg skal nevne noe mer om det. Ligger det litt i kortene her at han ikke har lyst til å selge denne bilen til admin på bimmers.no fordi bilen egentlig ikke er av så god kvalitet? Redd for at han skal få dette på seg på forumet og velger å selge den til en som ikke er medlem her? Redferdigjør ikke det han har gjort, men kan være en forklaring.
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Skrevet August 26, 2005 Ligger det litt i kortene her at han ikke har lyst til å selge denne bilen til admin på bimmers.no fordi bilen egentlig ikke er av så god kvalitet?Redd for at han skal få dette på seg på forumet og velger å selge den til en som ikke er medlem her? Han visste neppe at jeg var admin her før jeg skrev innlegg i denne tråden her. Er ikke slikt jeg vanligvis går rundt og brøler høyt om. Bilen hadde sine dårlige sider, men var helt grei i forhold til prisen. Det blir en tredjebil for meg og dama i første omgang, så jeg hadde ikke hatt noe i mot å skru litt på den.
jonr Skrevet August 26, 2005 Skrevet August 26, 2005 Vil fraråde alle å handle med Vegard Ø. Riis aka "Bmw318i_E36". Han holder ikke ord, og er _ikke_ flink til å la ting gå riktig for seg når det gjelder kjøp & salg. fåreslår du sletter profilen og banner ip adressen hans, er ikke ønskelig å ha sånne useriøse folk her vel ? Hva skal det være godt for? De fleste har dynamiske IP adresser som forandrer seg stadig. Hjelper ikke en dritt å banne IP adresse. Å slette profilen hjelper heller ikke ettersom det tar ca 10 sekunder å opprette en ny. Bedre at han har den samme profilen så folk kan kjenne han igjen. hvem sier han har dynamisk ip? uansett er det ikke noe å diskutere ha en fin dag, endelig sol her nede
Stig Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 forbanna irriterende det der. var akkurat utsatt for det samme nettop. skulle kjøpe en blå/grå e36 320 coupe som stod tilsalgs for 48000 her på forumet forige helg. avtalte at jeg skulle få bilen for 44000, så jeg skulle ta fly fra molde til stavanger samme dag. kjøpte flybilett, ordna kontanter og tok buss til nabobyen for å ta fly. når jeg var kommet til flyplassen så ringte han og spurte om jeg ville matche et bud på 45000, noe jeg gikk med på. og han lovte da at jeg skulle få bilen. da jeg skulle gå ombord i flyet så ringte han igjen og sa at han ville selge bilen til noen andre for 50000. så da var det bare å ta buss/drosje hjem igjen. Det var jeg som endte opp med denne og jeg tror du skal være glad for at det ikke ble noe handel på deg. Er ganske oppgitt nå. Jeg hadde jo en avtale med han ang denne bilen, men kunne ikke hente den på den fredagen egentlig. Men så ordnet det seg alikevell, Men uannsett. allerede på vei hjem så begynte problemene å melde seg. begge bakdekkene var slicks på innsiden, rep på bakaksling for 11000, og akkuratt nå står motoren gadd pga all oljen plutselig er borte... Ganske kjipt med SÅ mye uventede ting på en uke...
Gunnar Skrevet August 27, 2005 Skrevet August 27, 2005 Var dette den 320en som stod til salgs i Sandnes? Føler med deg Stig. Ville tatt kontakt med selger og prøvd å få en løsning på det, f.eks. at dere dekker litt hver. Du har en del rettigheter inntil 3 måneder etter kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå