e28stian Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Kjenner en som hadde en alpina B7, trimma til over 450 gamp, fikk aldri sett den. Han fortalte at han kjørte fra en Lamborgini countach på flatstrekk med denne bilen, han lånte den senere ut til en kompis og den endte oppe i et tre E28ere er som en magnet for meg, spesielt hvis de har en god kraftig stor sekser under panseret. disse bilene er geniale i min mening, driver å fikser opp en 528i selv. Hvordan er det med rust på Alpinaen? koed.dk har forresten biturbo manifold til m30 motor
ØysteinB Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 ja e28 er bmwen over alle bmwer. Får du på M stylinga på den er det ingen bil i verden som er penere.. eneste som kan måle seg er 6serien
Andreas1 Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Etter å ha lest tråden er jeg blitt nysgjerrig også, så jeg slenger meg på bølgen: Bilder! Bilder! Bilder! Bilder! Bilder! Bilder! Bilder! Bilder!!!
Aama_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 er det den blåe som sto på furland i sommer?? evt. vet du hvemsom eier den?? den så vannvittig rå ut!!
führbötern Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 ...gruppepress: BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER!!!
Kjell Rune Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 får vel legge ut noen gamle bilder av den jeg da vertfall. kompis av meg som eide den før. får bare håpe det er samma bilen hehe
SteffenM2 Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Ser veldig pen ut, men er ikke det helt feil felger da?! Må jo ha alpina felgene! De er jo råe!
führbötern Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Ser veldig pen ut, men er ikke det helt feil felger da?! Må jo ha alpina felgene! De er jo råe! mmm, helt enig...eller ihvertfall Alpina felger i 17" eller lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå