Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

:D

Gratulerer, du fikk tilbake bilen, og bra Kjetil, du fortjener masse ros.

Dette var skikkelig tøft, skulle hvert der og sett på hele showet, Bimmers for life, vi hjelper hverandre i sånne situasjoner, seriøs legg det ut i avisa, så alle biltyver tenker seg om før de gjør noe dumt med DIN bil.

La dem få vite at hvis du stjeler en bil fra oss gutta, så er bimmers.no bilforumet.net og alle de andre med på å lete etter dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERLIG!!

må si jeg ble litt overrasket da jeg møtte bilen din ved oslo city.. ble også litt vanskelig å holde følge med en 90 hk passat.. :wink:

hvordan var bilens stand? var den like hel utvendig? får håpe det tekniske er i orden, selv om det kanskje er vanskeligere å finne ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERLIG!!

må si jeg ble litt overrasket da jeg møtte bilen din ved oslo city.. ble også litt vanskelig å holde følge med en 90 hk passat.. :wink:

hvordan var bilens stand? var den like hel utvendig? får håpe det tekniske er i orden, selv om det kanskje er vanskeligere å finne ut av.

Det var mørkt ute, men bilen så hel ut. Joar syntes dekkene var litt slitt for de var helt nye når den ble stjålet.

Vi får se når Joar får den tilbake fra politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange var det i bilen da den ble stanset? Hvor gamle var disse ca og gikk du bort til de og prata med de?

De var jevngamle. Han som satt på skulle bare sitte på fra tøyen til frogner sa han, så da tok politiet av ham håndjerna! Han virka som et dophue, sa at han ikke hadde noe med dette å gjøre, skulle bare sitte på...

Men når han spurte om hvordan han nå skulle komme seg til frogner, fikk han beskjed om at de spanderte skyss til grønland politistasjon!

Bilførern tok de rett inn i svartemarja, virka som han var av samme ulla! Men han kjørte pent når jeg fulgte ham, så seg i blindsoner og brukte blinklys og alt. Fulgte fartsgrensa tilogmed (ingen jakt på meg nei......).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingenting annet enn fantastisk!!!

Jeg er ganske stolt av å være på nett med slike fremragende mennesker :D

Godt levert Kjetil og R Andersen. Thumbs up til politiet òg!

Joar! Gratulerer med bilen tilbake - håper virkelig at alt er i god stand...

Gunnar! Dette er jo en kjempesjanse til å reklamere litt for forumet her - gi beskjed til medier :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar! Dette er jo en kjempesjanse til å reklamere litt for forumet her - gi beskjed til medier :wink:

Når jeg har snakket med Aftenposten har jeg referert til bimmers.no og engasjementet her :D Kommer noe i Aftenposten trolig i ettermiddag(aftenutgaven)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar! Dette er jo en kjempesjanse til å reklamere litt for forumet her - gi beskjed til medier :wink:

Når jeg har snakket med Aftenposten har jeg referert til bimmers.no og engasjementet her :D Kommer noe i Aftenposten trolig i ettermiddag(aftenutgaven)

Hehe. Flott! :) Tråden har allerede over 5000 visninger! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...