Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt og kjøpe denne, er det et godt kjøp tror dere?

http://img353.imageshack.us/img353/2482/bmw0144oq.jpg

http://img398.imageshack.us/img398/1048/bilde0229at.jpg

92mod 320, den har gått 189900. alu felger, sentrallås diffsperre, motorvarmer, lexus lykter, kn filter, chip,effektanlegg 5", delvis nylakkert, nettopp fjernet rust. ombygd til 97 M3. godkjent senka 60/40. Mye kvitteringer på alt som er gjort, og service. Har stått vinter lagret.

98000,-

Hva synes dere?

Skrevet

Nei det er ikke m3 motor. Han mener vell bare at han har m3 styling. Hva synes du den er verdt da gunnar? Og hva skal jeg begrunne det med? At den ikke er så mye verdt..

Skrevet

Dette er alt for dyrt, for gammel bil og kjørt for mye til den prisen..kan jo kjøpe lik bil til 50000kr kjørt 140k-150k og sette på samme stylingen for 10k..

Skrevet

Ja det vet jeg, men han som selger den argumenterte med at siden all rust er fjernet, delvis nylakkert, chip, og effektanlegg som er bygd av ett eksosverksted tilpassa bilen, var den verdt mer. Men jeg får prøve å få den ned i pris!

Skrevet

Er den fin kan du sikkert bla opp 60k med god samvittighet (50k er litt lite om den er veldig bra), men 98.000,- synes jeg var veldig dyrt.

Skrevet

......alt for dyr! Virka og litt overstyla etter min smak.

Klart er bilen ekstremt bra så kan det v ere at ein lyt opp på 60-70.000, men helst i nedre kant av dette...

Skrevet

fyren drømmer sier jeg bare! ALT for dyrt for en 320 uten vanos.. høy km.stand er det også i forhold til det han forlanger..

maks 65.000,- å da hvis den er STRØKEN.. er ikke akkurat noe + at den er delvis opplakkert akkurat..så det argumentet der var ikke akkurat det beste fra hans side..

er flere her til salgs som er mye bedre prismessig..og det florerer av bmw på nett til en mye mer fornuftig pris..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...