Trygve Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Lure på om nokon kan sei me kor eg finne releet til bensinmåleren... Eller om nokon har oversikt over kor dei diverse sikringane og releea skal vera, eller ka som høre til dei diverse sikringane og releea i sikringsboksen... Da e til ein e30... Håper d forstår ka eg meine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 d er vel ikke noe rele på bensin måleren. vist denne ikke er helt go er d instrumentet ditt som er gåent. eller tankmåleren under baksete på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 både måleren i instrumentpanelet er nytt.. og alt som er under sete bak... måleren står berre å hopper... tenkte kanskje d var dårlig kontakt eller noe... derfor tenkte eg at da kanskje var eit relee t den også........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 nei men d kan godt være printplaten i instrumentpanelet som er gåent eller kontakten bak kan begynne og bli dårlig. plukk ned sparkeplaten og prøv og beveg litt på kontakten du så kanskje du får mer svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 d skal eg gjera.... takk for hjelpen.... litt irriterande att den ikkje funke... den lyser no når den e på reserven... men litt kjipt visst d då er litt for langt t neste bensin stasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 jepp. har samme feilen selv gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå