NSS Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Noen som skal på streetmeet på skedsmo på lørdag 27? Skedsmo Hallen Jeg tenkte å ta meg en tur, hadde vært kult å sett noen andre BMW`er der For dere som lurer på vei: http://www.gulesider.no/gsi/route.do?id ... &next.y=13 <--- Alt dere trenger å gjøre er å trykke inn addressen deres, så viser gulesider veien http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=84056 <-- mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Jeg skal dit.. Se etter en Calypsorot E36 Coupe med angeleyes stående på utover kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Stili Skal se etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Jeg skal dit Med eller uten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 skal ditt jeg å, men tviler på at jeg har fått igjen bilen da.. se etter en Peugeot 306 stv.. grå.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Kommer vel med min jeg Se etter en Diamantswartz metallic BMW E34 520i. Bimmers.no klistremerke foran på leppa og bak på støtfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Er dette på kvelden eller på dagen? Om det er på dagen, ja såklart, jeg kan jo ta meg en tur.. Bor jo ikke så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 21.00 *offtopic*: Å fy faen! så mye innlegg jeg har nesten 1000 Leeenge siden jeg har sett på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 21.00*offtopic*: Å fy faen! så mye innlegg jeg har nesten 1000 Leeenge siden jeg har sett på den Pokker også.. Er bedt bort på lørdagskvelden.. Såklart.. Ta det på fredag a.. Hehe.. Eller er det noe senere snart også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 hm jeg kommer også med en piggjått 406 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 hm jeg kommer også med en piggjått 406 fler som må låne mors bil? eller fars.. Min står å blir tatt rust på så får den nok neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 hm jeg kommer også med en piggjått 406 fler som må låne mors bil? eller fars.. Min står å blir tatt rust på så får den nok neste uke. nei kompisen min har en 406, den er faktisk kul, senka 406 sedan med 18toms tsw felger, alle vinduer er sorta, og en harry klistremerke på frontrute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå