Gå til innhold

ABS lyset lyser

Kjell Z3
 Share

Anbefalte innlegg

Kan være sensor feil, pumpe feil eller feil i ABS styreenheten. Hadde noe lignende på min i vinter, men det forsvant når jeg vasket hjulbuene innvendig :D

Tror du kanskje må ta bilen på et BMW verksted for å teste sensorer....noen som kanskje vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Er det ikke en av ABS sensorene da? mener det ligger en p venstre fremme og høyre bak. Det var ivertfall det på min,kom hjem fra Tanzania i vår og da hadde kona kjørt med det lyset i 3 dager, jeg hadde en kraftig oppbremsing på delvis våt vei og da kvein det noe helt sykt i bremsene fremme fikk bilen til Bavaria de tok diagnose og fant ut at det var sensoren fremme som var fuck'ed skiftet den et par ganger før de fikk det til å fungere,betalte bare for en sensor og diagnosetesten 2500kr. RÅTT!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå dyrt, sensoren koster vel bare 2-3 hundrelapper ? Hvor lang tid brukte de?

Det er litt småting å fikse, hadde vel svart seg med en Tysklandstur med den også om jeg ikke får solgt den billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hurra, det ordnet seg selv :lol::lol:

Var ute og kjørte nå, det lyste i begynnelsen, pluttselig ser jeg at det er slukket og en oppbremsing viste at alt er ok.

Det regner noe forferdelig ute og jeg kjørte over noen skikkelige vanndammer, kanskje det var litt spyling som skulle til? :?:

Selvhelbredelse er en fin ting :lol:

takker ellers for gode råd, det var jo en til som ordnet det etter vask :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...