Desloch Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Skal inn og hente motor i dag eller på lørdag. Motoren var strøken, men jeg glemte å spørre om den var med eller uten vanos. Jeg har i dag en motor uten vanos, men hva er forskjellen på disse (ikke ytelse, eller hvordan vanosen virker, men om den vil passe rett inn). Alt medfølger den nye motoren (styreenhet, ++), så det er bare plug&play uansett? Sett at styreenheten ikke medfulgte, ville det hatt noen forskjell? Får ikke tak i fyren nå, så tenkte jeg kunne spørre her først. Haster litt, siden jeg kanskje skal hente den i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazium Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Har en rep. hånbok til 3 serie fra haynes. Ifølge den er det ikke noe forskjell på Non-Vanos og Vanos når det gjelder å bytte hele motoren. Så lenge du får med ECU'en skulle jeg ikke tro det var noe forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 ECU og LMM er ihvertfall ikke den samme, men ellers mener jeg det skal være plug&play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå