HenrikE30+ Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Tenkte jeg skulle spre litt godord om den nye, lavpris, dekkbutikken i Ålesund - Dekkbaron1. Jeg er faktisk veldig interessert i at de skal kunne klare seg slik at jeg har mulighet til å handle billige dekk i laaaang tid fremover. Uansett, her er et par av prisene jeg fikk:) Toyo Proxess R888 (GG blanding) - R-dekk altså - i 235/45-17. Latterlig lave 1495,- pr. dekk. HURRA!!! I tillegg fikk jeg pristilbud på "high-performance" dekk fra både Michelin og Toyo i dim. 215/40-17 og 245/35-17. Førstnevnte lå på rundt 1000-lappen og sistnevnte dim. var priset til 1180,-. Jeg synes dette er virkelig gode nyheter og jeg ser frem til å kjøpe nye R-dekk på fredag... Til dere andre: Kjøp dekkene deres her! http://www.dekkbaron1.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Prisene hørtes jo VELDIG bra ut da. Men nettsiden var jo så som så... Regner med at de prisene du oppgir er inkludert montering/balansering!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Regner med at de prisene du oppgir er inkludert montering/balansering!? ..og mva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 samarbeider ikke Sharif og dekkbaronen a? isåfall så får man kjøpt gamle dekk billig overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 samarbeider ikke Sharif og dekkbaronen a? isåfall så får man kjøpt gamle dekk billig overalt Sharif = Dekkbaronen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå