Ole-P Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 som tittelen sier så er fører setet umulig å få ut eller rettere sagt jeg får ikke flyttet setet langt nok frem til å komme til de bakerste boltene. finner ingen ting som kan naturlig hindre setet i å ikke gli lengere frem. noen som har vært borti noe lignende før? tar imot det som er av ide'r da jeg har prøpvd det meste og skjønner fortsatt ikke hvorfor det ikke går.. og helst ingen ot Mvh Ole-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Prøvd å heise setet opp? Det hjelper MYE i min E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 har prøvd å heise og det meste prøvd å sparke det frem osv men går likssom ikke de siste 5 cm som er ganske vitale for å komme til boltene bak... vuderer faktisk å gå på med vinkelsliper å keppe hele setet ut siden jeg skal ha inn bøtte stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Hvilket verktøy har du tenkt å bruke til jobben? Det finnes fastnøkler med skrallefunksjon som er meget bra til slike oppgaver,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Jeg bruke en 17 mm fastnøkkel med litt bøy på, da gikk det greit etterhvert. Men det er trangt der ja! Jeg har 4 dørs, så jeg kommer til ganske greit fra baksetet da stolen er dyttet fram max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 verktøyet er ikke problemet men at stolen mangler de siste 5 cm den skal gli fremover så boltene kommer til syne har brukt skralle på det andre setet de var ute på 3 min men det skal liksom være umulig på fører setet. å få lirket inn en fastnøkkel er da umulig siden det er ca 2mm klaring i høyde og på siden av bolten så blir mest sansynelig at jeg går amokk med vinkel sliper på setet da det ikke skal brukes og er slitt hull ig og ikke kan selges. skal gå på siste forsøk i morgen med å få det ut og går det ikke da blir det vinkel sliperen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 dette har jeg og faktisk opplevd en gang og på en ix jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 åssen fikk du ut setet da? jeg er ganske desp på mulige løsninger før jeg går på med vinkel sliperen. hehe litt leit å ødelegge et sete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 ingen som har noen ide'r? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 da begynte jeg med vinkel sliperen hehe. så seteter vell helt ute når regnet gir seg da jeg må stå ute å skru. men uansett takkk for all respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 hva med å heve setet....? kommer lettere til da:) mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 som sagt har jeg prøvd å heve senke og jokke til på alle mulige måter hehe. og funket ikke uansett. fant ut hva feilen var da mye av mekanismen hadde rustet i stykker. men nå er setet kappet ut og borte vekk hehe vinkelsliper er en koslig ting hehe.. og nå er bilen ribbet for det meste inni uten om dashbordet så begynner å bli bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå