Tore Diesel Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Hva er den mest sannsynlige årsaken til at min 82' 323 jager på tomgang når den er driftsvarm? Den gjør ikke det når den er kald/"mellomvarm". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 De fleste M20 "jager" litt. Vanskelig å få bort. Men hvis det er slik at turtelleren går opp og ned så blir det litt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Har du det orginale sprutet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Ja jeg mener jeg har det orginale sprutet, og ja turtelleren går opp og ned. Mener den går fra omtrent "kvelestadiet" til rundt 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Det er noe jævla drit sprut når det ikke fungerer som det skal. Jeg har bytta til nyere hver gang det har blitt noe kødd med de jeg har hatt. Men sjekk for falsk luft først,så sjekk at den regulatoren som ligger under innsuget med 4 slanger(2vann/2luft-vakum)åpner og lukker skikkelig ved kald/varm motor. Eneste jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Ok! Takk så langt, skal sjekke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Hadde samme problemet, da jeg kjópte bilen min. Fikk stilt tomgang, tenning, og co. Da forsvant problemet. Dette kostet ca 1500 kr, paa verksted medberegnet sjekk/stilling av ventilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå