Hakon Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Bilen er ikke helt stabil på tomgang om dagen. Går fra 600 rpm til 1200 rpm hele tiden..noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Prøv å få renset tomgangsregulatoren. Kan hende feilen ligger der. Hadde samme feil på min gamle BMW E36 318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Den ligger hvor. Og hva gjorde du? Jeg har samme bil som deg...jeg er ganske fersk innen mekaniker faget kan du si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Den ligger hvor. Og hva gjorde du? Jeg har samme bil som deg...jeg er ganske fersk innen mekaniker faget kan du si.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7284 <-- Det er hvordan man gjør det på en M20 motor, vet ikke om det er likt på en E36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 rense/sjekke tomg.reg som anbefalt,gå over alle slanger for vac.lekk. hjelper ikke dette må du nesten se på elektriske avdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 hender seg att de jager litt når O2 sensoren (lmbda el no slikt) er ferdig også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Kobla ut batteriet en times tid..virker som den er i orden igjen nå. HEhe..godt det ikke var mer, så sant den er i orden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå