///M Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Har fått tak i den nyeste filmen ,skal se på den nå håper den er rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 har hatt den lenge, et par bra scener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Har fått tak i den nyeste filmen ,skal se på den nå håper den er rå hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 lasta den ned herifra, dette er bittorent filer da http://www.mininova.org/tor/75619 fila er på 4,5gb med bra bildekvalitet og norsk tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Er det Extreme Channal som har laget den for i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 går det an å kjøpe den på dvd? og de andre filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 lasta den ned herifra, dette er bittorent filer da http://www.mininova.org/tor/75619fila er på 4,5gb med bra bildekvalitet og norsk tekst. Dårlig med seed da går det an å kjøpe den på dvd? og de andre filmene? http://www.bandmad.com/store/page3.asp? ... b_type=201 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 http://www.bandmad.com/store/page4.asp?suptype=1&t=10&sub_type=201&prod_id=1839&col=30 det er denne jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Gikk sykt tregt. Har stått på et døgn, bare fått ned 1 gig. Tre døgn igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Gikk sykt tregt. Har stått på et døgn, bare fått ned 1 gig. Tre døgn igjen.. har du breidbånd eller g-streng Gunnar?...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Gikk sykt tregt. Har stått på et døgn, bare fått ned 1 gig. Tre døgn igjen.. har du breidbånd eller g-streng Gunnar?...hehe Det går skikkelig treigt hos meg også, lasta ned bare litt over 1 gb på et døgn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Gikk sykt tregt. Har stått på et døgn, bare fått ned 1 gig. Tre døgn igjen.. Jeg har hatt den på i 15-20timer og den har lastet ned 60% alt. 14timer igjen står det.. Jeg har bare en 1200/250 linje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Gikk sykt tregt. Har stått på et døgn, bare fått ned 1 gig. Tre døgn igjen.. har du breidbånd eller g-streng Gunnar?...hehe Heldigvis begge deler. Men sistnevnte sitter ikke på min rompe. Hehe. Nei, seriøst, har desverre en god del dårligere linje enn jeg er vant med, men den er da tross alt 2Mbit, så den duger da til mer enn 1 gig i døgnet. 2Mbit er vel nesten 1gig i timen på full pupp. Er nok heller at det er for få/for dårlige seeds til bra fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Tar mindre enn 1 sekund hos meg... Har en anelse om at noe gikk galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Du trenger en x-klient. Du har nok bare lastet ned selve x-filen. Den inneholder bare masse info om selve nedlastingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå