SteffenM2 Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Var en kamerat av Fattern som sa at vi kunne kjøpe en eller annen volvo motor med turbo og sette i 02.. Han sa bare at vis vi bytta turboen.. burde vi få godt over 200hk på en ok volvo motor? noen som vet om dette går? og eventuelt en motor som passer?? Har ikke peil på volvo motorer... Takker masse for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levanger Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Volvo motorer er kurante ja. hadde jeg vært deg hadde jeg satset på en 230 FK eller FT. Har en kompis som holder på å plukke ut M3 motoren sin i en E30 M3 og skal sette inn en motor fra S60 T6 m stoor singel turbo, blir VÆRST. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Volvo motorer er kurante ja. hadde jeg vært deg hadde jeg satset på en 230 FK eller FT.Har en kompis som holder på å plukke ut M3 motoren sin i en E30 M3 og skal sette inn en motor fra S60 T6 m stoor singel turbo, blir VÆRST. Høres heftig ut det asså!! vet du/noen sånn ca. hvor mye en alreit sånn motor kommer på? Skal begynne å bygge på bilen om et par uker... så sakl prosjektet gå over vinteren.. Takker Igjen! Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Før noen andre sier det, men det er vel litt feil å putte i en traktormotor i en flott BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 jaja.. jeg veit.. men skal nok få prøvd å bytte ut noe av drit delene på traktor motoren med noe annet... Og jeg beklager "virkelig" kjempe mye vis jeg bryter en tradisjon.. Ehhh.. nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Før noen andre sier det, men det er vel litt feil å putte i en traktormotor i en flott BMW? Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Skammelig.... S60 i M3? Er vennen din dement? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Volvo motor i bmw er skam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 men en volvo motor er veldig lett og trimme og bunnen på motoren tåler godt over 300 hk eksempel b18 kan bores til 2.2 uten problem og du kan hente ut rundt 300 hester uten og gjøre store modsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 men en volvo motor er veldig lett og trimme og bunnen på motoren tåler godt over 300 hk eksempel b18 kan bores til 2.2 uten problem og du kan hente ut rundt 300 hester uten og gjøre store modsene det er helt greit... men la den for all del stå i en volvo da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levanger Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Volvo motorer får du billigst ved å kjøpe i sverige, hør med et huggeri. ca 10-15 for komplett 98mod 239 ft motor (fra 940 turbo) Utradisjonelt med volvo maskin i bmw men volvo motorene er enkle og forholdsvis billige å trimme da,solid er de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Takker for svar! Men til h? det er da greit intil jeg finner en bedre bmw motor med turbo vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te em Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Arg Volvomotor i en klassiker som E30 M3!!!?! T.o.m med i Volvoens hjemland gjør de ikke sånt. Der er det motsatt, BMW motorer i Volvoer. Tror det må henge noen mentalitet igjen fra tidlig -90 tall da Volvo 240 turbo og Cosworth var det absolutt ultimate som fantes i dette bondeland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 VOLVO = vi orker lite vi og Det er ikke alle biler som er kassert når de leveres fra fabrikken, les: skråstreken som går gjennom grillen på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå