sn|per Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Dette er ikke rasisitisk ment, men når ble det lovlig å hoppe på biler? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 102216.ece "En av asylsøker-aktivistene gikk til angrep på en ventende lastebil, hoppet på panseret og sparket i ruta. Politiet fikk ham ned fra panseret, men lot han fortsette protesten på bakken," Skjønner ikke åssen man får hoppet på pansret til en lastebil, men noen skader må det da ha blitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Litt problematisk å få han til å betale for skadene han hadde gjort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Men for faen da! De har jo fått avslag på oppholds tillatelsen! Hva FAEN gjør de her da? La dem hoppe fra den jævla masten!(Sorry kan virke litt rasistisk, men er så utrolig lei av politikerns feil prioritering! De behandler innvandrere mye bedre enn de gamle og eldre som har vært med å bygge opp landet! Invandrerene får tilogmed mere penger enn pensjonistene! Hva skulle Norge gjort uten alle de eldre som har bygget opp landet etter krigen?) <-- min mening selvfølgelig, andre kan ha sin mening. Ytringsfrihet; så ikke bli sur på meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 må si meg enig der. de som av en eller annen grunn har et reelt behov for å oppholde seg i Norge er greit, men de som har fått avslag burde vært sendt ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Invandrerene får tilogmed mere penger enn pensjonistene! Kan du dokumentere denne påstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Og de som begår noe kriminelt kan de jo bare sende ut av landet og ikke bure inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 La dem hoppe sier jeg bare...det ville jo vært så "trist" ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Skjønner ikke åssen man får hoppet på pansret til en lastebil, men noen skader må det da ha blitt? Det finnes jo snutebiler. Altså lastebiler med panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 - 20-åringen fra Irak kom ned like før klokken 21 etter lange forhandlinger. Vi har nå et opplegg for ham, sier operasjonsleder Alf Solstad i Østfold politidistrikt til Ja snart blir det vel vansklig å finne master å andre høye saker uten asylsøkere sittende i dem. Det er jo bare å true med å hoppe så får du et "opplegg"....... Det er jo smart å reklamere for det... Hadde de ikke fått så mye oppmerksomhet fra media og politiet ++, så hadde disse to klatret ned av seg selv når de hadde blitt sultne eller trøtte..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Invandrerene får tilogmed mere penger enn pensjonistene! Kan du dokumentere denne påstanden? Leste det i vg. Minste pensjonistene fikk 10,000kr(eller noe i den duren) mindre i året, enn innvandrer med oppholdstillatelse, men det er vel et halvt år siden jeg leste det, så avisen er nok kastet jah . Og siden jeg VET hva jeg leste, føler jeg ikke behov for å lete i en halv-time for å finne det igjen på nettet Og de som begår noe kriminelt kan de jo bare sende ut av landet og ikke bure inne. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Invandrerene får tilogmed mere penger enn pensjonistene! Kan du dokumentere denne påstanden? Leste det i vg. Minste pensjonistene fikk 10,000kr(eller noe i den duren) mindre i året, enn innvandrer med oppholdstillatelse, men det er vel et halvt år siden jeg leste det, så avisen er nok kastet jah . Og siden jeg VET hva jeg leste, føler jeg ikke behov for å lete i en halv-time for å finne det igjen på nettet http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67499 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Invandrerene får tilogmed mere penger enn pensjonistene! Kan du dokumentere denne påstanden? Leste det i vg. Minste pensjonistene fikk 10,000kr(eller noe i den duren) mindre i året, enn innvandrer med oppholdstillatelse, men det er vel et halvt år siden jeg leste det, så avisen er nok kastet jah . Og siden jeg VET hva jeg leste, føler jeg ikke behov for å lete i en halv-time for å finne det igjen på nettet http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67499 Say no more....NOAS er på viddene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67499 Helt sykt! Faens møkkapolitikere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er ikke rart folk blir desperate for å komme inn i Norge! 108 000 kr i året er som en milliard kr for en afrikaner. Kan jo bare "flytte" hit og motta penger og være på ferie i Afrika 11 mnd i året og leve som en milliardær der nede. Er folk som har drittjobber i Norge og tjener under 150 000 kr i året så skal hvem som helst som klarer å kommer over grensa motta 108 000 kr for å ikke gjøre en dritt???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Invandrerene får tilogmed mere penger enn pensjonistene! Kan du dokumentere denne påstanden? Leste det i vg. Minste pensjonistene fikk 10,000kr(eller noe i den duren) mindre i året, enn innvandrer med oppholdstillatelse, men det er vel et halvt år siden jeg leste det, så avisen er nok kastet jah . Og siden jeg VET hva jeg leste, føler jeg ikke behov for å lete i en halv-time for å finne det igjen på nettet http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67499 Takker Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Fy faen for et molboland vi bor i. Hva med å sende alle invandrere til Bjørnøya eller Jan Mayen? Det er det trygt, masse plass og lite folk fra før av. Det er ikke så varmt der, men det er det ikke på fastlandsnorge heller. Hvis de da maser om at de vil sørover, så kan vi sende dem til Bouvetøya (den ligger LANGT sør). Ellers så er det jo en tom by på svalbard som sikkert kan brukes (gammel sovjetisk by jeg ikke husker navnet på). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå