Bmw345tic Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 hei. jeg har en bmw e30 med runde breddere, ser ut som en cosworth. har noen andre sett slike?? sjekk bilder på www.praerien-racing.com andres prosjekter og Robert.
Espen M33 Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 hei. jeg har en bmw e30 med runde breddere, ser ut som en cosworth.har noen andre sett slike?? sjekk bilder på www.praerien-racing.com andres prosjekter og Robert. Jøss, så ut som en gammal ascona med de smale hjula der da. Kjøp deg bredere felger, eller noen tykke spacere tvert!!!
Kristov Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 Synes de så ut som M3 jeg da. Feit motor, hva er effektmål?
m3e30 Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 OT men kjøpte du denne bilen i mandal? av espen langfjord.
Bmw345tic Skrevet August 25, 2005 Forfatter Skrevet August 25, 2005 vet ikke effekten nei, ca 300++. kjører 0,5 bar nå. skal montere megasquirt datasprut og kjøre 1,2 bar etterhvert. skal sette på borbet a 17*10 noen som har tilsalgs. skal selge de 18" jeg har på dær. kjøpte den av en gunnar i kristiansand. han fikk den av tanta i tyskland sa han. vet ikke jeg. det er zender ja, men har ringt til tyskland men det er ingen som kan skaffe. selv lyktene er 4cm for korte bak, for skjermene er så brede, får heller ikke kjøpt så lange lykter
m3e30 Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 dete r nok den bilen jeg snakker om når du sier det med lyktene også. så har den mandal skiltene.,.litt teit med lyktene ja.
Bmw345tic Skrevet August 26, 2005 Forfatter Skrevet August 26, 2005 vet du hvor han kjøpte bilen da?? eller hvem som stylet den?
m3e30 Skrevet August 26, 2005 Skrevet August 26, 2005 er ikke sikker på hvem som har bygget den, men turr det er han sjøl som har gjort d.
Bmw345tic Skrevet August 26, 2005 Forfatter Skrevet August 26, 2005 har du anledning til å spørre han?? hadde vært kjekt og vite kor e kan få tak i slikt kitt. har frontkollidert med lastebil og den ene skjermen forran er ødelagt. dette skjedde i februar, nå er den sparklet og plastet, ser ut som dritt enda men blir bedre du vet ikke om noen med borbet a 17*10 eller noe sånt. skal selge de 18" jeg har.
Hassa Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 Kan jo bytte til M3 skjermer foran da, og ha de samme som du har nå bak. eller bare fikse den som ble ødelagt i kollisjonen..Hvis ikke den er helt ødelagt da selvfølgelig.
SteffenM2 Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 Er det bare jeg som så at han har ferrari ratt?? ellers rå bil..
Bmw345tic Skrevet September 12, 2005 Forfatter Skrevet September 12, 2005 orginalt momo ferrari ratt ja, blir liksom ikke bra med orginale m3 skjermer forran og runde bak. passer heller ikke med sideskjørtene. har en kompis som holder på med å reparere den, prøver å få tak i en orginal m3 front da, det kan passe, for turbomotoren skal ut, setter i en 3.5 sugemotor istedenfor, venter til jeg har portet topp, datasprut til tenning og dyser, større turbo og annen manifoil, og mindre intercooler.
bmwdude Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 hei. jeg har en bmw e30 med runde breddere, ser ut som en cosworth.har noen andre sett slike?? sjekk bilder på www.praerien-racing.com andres prosjekter og Robert. Dette er et tysk team som driver med denne typen m3 loock eller lign... Er det jeg har blitt fortalt...
Bmw345tic Skrevet September 14, 2005 Forfatter Skrevet September 14, 2005 det tror jeg å, pratet med helge vik så raskt på våler før sommer, og han snakket om en østerisk mann som bygget slikt. han dro kjensel på /// team lubeck merket som var klistret i bakruta. det stod det samme i den røde m3 hannes med ekstrem bredding og. vet den er importert i hvertfall. har prøvd å søke etter de på nettet men de har en side som ikke er oppe. tror det kansje er den eneste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå