Gå til innhold

Runde m3 breddere til e30


Bmw345tic
 Share

Anbefalte innlegg

vet ikke effekten nei, ca 300++. kjører 0,5 bar nå. skal montere megasquirt datasprut og kjøre 1,2 bar etterhvert.

skal sette på borbet a 17*10 noen som har tilsalgs.

skal selge de 18" jeg har på dær.

kjøpte den av en gunnar i kristiansand. han fikk den av tanta i tyskland sa han. vet ikke jeg. det er zender ja, men har ringt til tyskland men det er ingen som kan skaffe. selv lyktene er 4cm for korte bak, for skjermene er så brede, får heller ikke kjøpt så lange lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du anledning til å spørre han?? hadde vært kjekt og vite kor e kan få tak i slikt kitt. har frontkollidert med lastebil og den ene skjermen forran er ødelagt. dette skjedde i februar, nå er den sparklet og plastet, ser ut som dritt enda men blir bedre :D

du vet ikke om noen med borbet a 17*10 eller noe sånt. skal selge de 18" jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

orginalt momo ferrari ratt ja, blir liksom ikke bra med orginale m3 skjermer forran og runde bak. passer heller ikke med sideskjørtene.

har en kompis som holder på med å reparere den, prøver å få tak i en orginal m3 front da, det kan passe, for turbomotoren skal ut, setter i en 3.5 sugemotor istedenfor, venter til jeg har portet topp, datasprut til tenning og dyser, større turbo og annen manifoil, og mindre intercooler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg å, pratet med helge vik så raskt på våler før sommer, og han snakket om en østerisk mann som bygget slikt. han dro kjensel på /// team lubeck merket som var klistret i bakruta. det stod det samme i den røde m3 hannes med ekstrem bredding og. vet den er importert i hvertfall. har prøvd å søke etter de på nettet men de har en side som ikke er oppe. tror det kansje er den eneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...