Bmw345tic Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 har en e30 med runde breddere, ligner på cosworth. bilder ligger på www.praerien-racing.com andres prosjekter og robert. vet at bilen har vært i østerike og i tyskland. det stod ///BMW team lubeck i bakruta. har søkt opp hjemmesiden deres, men fikk error 404. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 så jeg lurte på om noen har sett slike før eller er det bare denne i hele norge?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 så jeg lurte på om noen har sett slike før eller er det bare denne i hele norge?????????????? Hmmm... Trodde du hadde noen du skulle selge jeg, men så såg jeg at du selvsagt ikke skulle det. De ser bra ut, er¨på jakt etter slike selv... Er bredderene dine i stål eller glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 de er i plast, det er et breddekitt forran og bak, den er så bred at baklysene er 4 cm for korte, får heller ikke tak i lykter som passer. har ikke sett slike før sjø, derfor lurte jeg på om flere har det. det er stemplet zender, har snakket med zender,men zender fabrikken har ikke slike inne, de har heller ikke formene til å lage det. rart. dette viser vel bedre skjermene: http://www.raan.no/showtime/nordmoregat ... ce/31.html eller på www.praerien-racing.com andres prosjekter og robert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 tror ikke jeg likt de breddern der jeg helt. og va er poenget vist buen bak går innenfor??? sub sub da får dekka tar borti gamle buen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 det er god plass bak, det er valset ganske bra. orginalskjermen går like langt ut som breddeskjermene. med de felgene jeg har nå så er det 35mm spacere på. 225 bak. kan ha 275 uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå