Diesel power Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Søndag er det klart for bakkeløp i Kristiansund. Og en av våre lokale helter, Mindor Lien har byttet ut sine "sure" Volvo (Ca.400hk tror jeg ) Med en bil som iflg han selv er raskere. En sølvgrå E46 M3 Ho ho, kor vi gleder oss!!! -Vi har en unik trasè. Ingen baner for bakkeløp i Norge kan vise til en mer intim atmosfære. Publikum kan se absolutt hver eneste meter vi kjører, sier Lien. Lien vant i 2001 og 2002. Tapte knepent sist, og skal vel revansjere dette i år regner jeg med. Dette er verdt å få med seg. Noen av disse, og spesielt Lien gir så mye at man kan ikke annet enn å bli imponert. De som har anledning bør møte. Dette er gøy. Flere tusen tilskuere på ett begrenset område har gitt en stemning man bare må ha med seg. I tillegg vil 99% av disse heie på Mindor og hans M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 kanksje jeg skal ta meg en tur dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 har du mer info om hvor og når ( kl XX på søndag)... evnt en internett side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 har vært og sett på bmw`n hans Dette blir RÅTT! Vært på alle tidligere bakkeløp her å det går unna for og si det sånn! og når Mindor stiller med sin E46 M3 så sier det sitt! GO MINDOR!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 har du mer info om hvor og når ( kl XX på søndag)... evnt en internett side... Det starter kl:12.15 på Løkkemyra, søndag. Men det lønner seg å komme noe før. Man har ihvertfall tidligere år blitt henvist til parkering på Futurasenteret og omegn. Det er knappe 5min å gå derifra. Også får man jo best plass ved å komme tidligst. Lengst framme, nærmest bilene - Jeg skal ihverfall slette min egen rekord. Aldri har jeg hatt en raskere bil, ref: Lien Det stiller vel rundt 30 biler som skal kjøre innledende, mellom og finaleheat. Mener å husk at det varte i ca.5timer tidligere år Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 hmm... der hadde det jo vært artig å vært ja.... spørs om man kansje får ta seg en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 ...der skulle ein ha vore.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 Også mistet jeg anledningen selv Måtte hive meg på ett helikopter på fredag, og mistet både bakkeløp og Kaptein Sabeltann Møkkavær som gjorde at jeg måtte vente til idag med å komme hjem. CHC stanset flygningene da det var så mange som spydde Da e det skikkelig turbulens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå