Gå til innhold

Bakkeløp

Share

Anbefalte innlegg

Søndag er det klart for bakkeløp i Kristiansund. Og en av våre lokale helter, Mindor Lien har byttet ut sine "sure" Volvo (Ca.400hk tror jeg :o ) Med en bil som iflg han selv er raskere. En sølvgrå E46 M3 :shock: Ho ho, kor vi gleder oss!!!

-Vi har en unik trasè. Ingen baner for bakkeløp i Norge kan vise til en mer intim atmosfære. Publikum kan se absolutt hver eneste meter vi kjører, sier Lien.

Lien vant i 2001 og 2002. Tapte knepent sist, og skal vel revansjere dette i år regner jeg med. Dette er verdt å få med seg. Noen av disse, og spesielt Lien gir så mye at man kan ikke annet enn å bli imponert.

De som har anledning bør møte. Dette er gøy. Flere tusen tilskuere på ett begrenset område har gitt en stemning man bare må ha med seg. I tillegg vil 99% av disse heie på Mindor og hans M3. :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du mer info om hvor og når ( kl XX på søndag)... evnt en internett side...

Det starter kl:12.15 på Løkkemyra, søndag. Men det lønner seg å komme noe før. Man har ihvertfall tidligere år blitt henvist til parkering på Futurasenteret og omegn. Det er knappe 5min å gå derifra.

Også får man jo best plass ved å komme tidligst. Lengst framme, nærmest bilene :wink:

-

Jeg skal ihverfall slette min egen rekord. Aldri har jeg hatt en raskere bil, ref: Lien :bmw::clap:

Det stiller vel rundt 30 biler som skal kjøre innledende, mellom og finaleheat. Mener å husk at det varte i ca.5timer tidligere år

Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også mistet jeg anledningen selv :cry:

Måtte hive meg på ett helikopter på fredag, og mistet både bakkeløp og Kaptein Sabeltann :-s:-$

Møkkavær som gjorde at jeg måtte vente til idag med å komme hjem. CHC stanset flygningene da det var så mange som spydde :shock:=P~

Da e det skikkelig turbulens. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...