Filur Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Fant disse på ebay... en dag skal jeg ha sånne på min e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 ... og en dag vil du bli stoppet av onkel Politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 tja... antakeligvis, men på grunn av røde parklys?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 ehhhh ok har sett røde og grønne parklys på scorpio men... er det pent? var ikke det der i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Kunne kanskje blitt pent på en rød bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 tror de vill passe bra på en bil med mørk farge, svart eller no sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 nei sånne ville jeg ikke kjøpt nei sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 tja... antakeligvis, men på grunn av røde parklys?? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Kunne kanskje blitt pent på en rød bil? Ikke på rød bil tror jeg.. Blir vel kanskje litt mye rødt.. Men sort eller sølv kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Er det ikke disse som kalles devileyes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 kan se slik ut ja... hvor kan man få kjøpt slike ringer (uansett farge) for å montere i lyktene man har fra før?? noen norske sjapper eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 kan se slik ut ja... hvor kan man få kjøpt slike ringer (uansett farge) for å montere i lyktene man har fra før?? noen norske sjapper eller...? norske shapper er dyre.. ebay er tingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå