Magnus Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Da jeg kjøpte bilen funket bare ene tåkelyset. Da skiftet jeg her om dagen til helt nye klare tåkelykter (crom). Da skiftet jeg også pærene. Da jeg skulle teste dette så funket også bare ene tåkelyset, den samme lykten som ikke lyste førut. Jeg sjekket sikringene å de så fine ut. Kan det vere releet til den ene lykten? Håper vertfall at det ikke er ledningsbrudd Noen som har vert borti samme problemet? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 har vært borti det samme.. var ledningsbrudd.. er jo ikke akkurat store jobben å gå over ledningene da... er vel en jordingskabel på hver lykt, og en 12V kabel som forgrener seg til de 2 lyktene.. er ihvertfall sånn på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Ok. Da får jeg prøve å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 men også viktig å ikke pølse på selve pæra/glasset,for hvist du får fett på de,så ryker de relativt kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Du har vel dårlig kontakt i lykta. veldig greit å fikse det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå