Gå til innhold

akselerasjon Vs. Toppfart

jcvold
 Share

Hva liker du best? akselerasjon eller toppfart?  

67 stemmer

1. 1. Hva liker du best? akselerasjon eller toppfart?

• akselersjon / 0-100
      62
    • høy fart /toppfart
      6

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aks er gøy det,men jeg må innrømme at det er gøy å la bilen "strekke litt på beina " også.ikke nødvendigvis i norge da.. men jeg har aldri hvert over 190 i norge.men har heller ikke hvert oppe i toppfarten heller.har kjørt i 200 km/t i sverige og 205 km/t i danmark (kappkjørte med en bil som var så styla at den var ugjennkjennelig! kunne ligne på en blanding av mitsubishi colt,og seat leon.jeg tok den iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå med en 5-serie synes jeg det er utrolig deilig å cruise i relativt høy fart, men ikke så høy at man virkelig må være konsentrert. Mer sånn 120-160, hvor man bare kan suse avgårde og nyte turen. Støyer jo knapt i femmeren. Har vært verre med andre biler før, da er det slitsomt å kjøre fort, siden det bråker så sykt. Men snakker jo ikke om toppfart her da, så jeg må vel si aks når det er mellom aks og toppfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel hva som er best der og da, jeg ser de fleste av dere sier akselrasjon, hva er det raskeste dere hare hatt av akselrasjon, tidsmessig. Under høy fart, og da snakker jeg om 250 pluss, er det mange mer sanser som virker enn under akselrasjo. Jeg tror der må få dere en tur på verdens beste bane og føle gkrefter, og da snakker jeg omn høy fart iogjennom svinger, det slaå alt som har med akselrasjon og gjøre 100 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...