Maxxsonics Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Noen som har hatt problem med å flytte passasjer setet på en 2dørs bmw e30 frem og tilbake.. det sitter helt fast!!vet ikke hva som har skjedd! noen hatt det samme problemet? førersetet går heller ikke ann å vippe frem så folk kommer i baksetet... noen hatt de samme problemene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 vairene er slitt. d kan til att du ikke får vippet frem ryggen vertfall. 99% sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Ingenting er umulig Det umulige tar bare litt lenger tid Om tiden ikke hjelper, så funker alltids en slegge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Ingenting er umulig Det umulige tar bare litt lenger tid Om tiden ikke hjelper, så funker alltids en slegge Feil!! Om ikke tiden hjelper, så bruk mer tid!! og bruker du lang tid, så blir det ikke mat! Så bruk kort tid!!! Det lærte jeg i militæret:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 har hatt proplemer med å få setet di siste 5 cm frem da bare stopper det. men løste det enkelt med å kappe ut hele setet med vinkel sliper da jeg skal ha inn bøtte stoler hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 På den siste e30 jeg hadde var disse vaierne slakke. Den vippearmen som sitter nærmest døra på setet fungerte sjelden, mens den vippearmen som sitter nærmest håndbrekket fungerte. Har du forsøkt begge sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 har ikke sett så veldig mye på problemet enda... men skal sjekke vaierene en dag jeg har tid:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzer Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Har en fire dørs E-30, da er det noe tynne stag under setet som hopper ut av sporet hvis brusflasker eller lignende havner under setet...er veldig lett å sjekke..sammenlign under setet med den "friske" siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå