Peoplez Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288001 jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Ja, nok en BMW i ulykke.. Om det kan kalles det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Han har vel egentlig alltid hatt litt "tung" høyrefot han svenske kungen, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Han skal ha for bilvalget hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Ivrig han Svenskeknugen Har vel sikkert råd til en ny en han...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 pent bilvalg d der ja. sikkert pansret m3 d da. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 .......ikkje lett med rundkøyring......tenk at han knerta ein Volvo....SVENSKE KONGEN, med tysk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 .......ikkje lett med rundkøyring......tenk at han knerta ein Volvo....SVENSKE KONGEN, med tysk bil! Det var sikkert bilen til kjærringa, hu er jo Tysk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 .......ikkje lett med rundkøyring......tenk at han knerta ein Volvo....SVENSKE KONGEN, med tysk bil! Det var sikkert bilen til kjærringa, hu er jo Tysk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 kongen i konge bil, har litt sansen for han der ja, er ikke som andre konger som kjører s-klasse 7-serie volvo osv! Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 kungen har jo fått testet den der carbon-M3`en som det stod om i motorbørsen for en tid til bake.med over 400 hk,så det var sikkert da han ble hekta på M3.for et par år siden fikk jo kongen og prinsen pes fordi de hadde kappkjørt med hver sin 911 på de svenske motorveiene i 160 km/t! det er gutten sin det! hadde nok gjort det samme hvist jeg hadde imunitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 .... hadde nok gjort det samme hvist jeg hadde imunitet Kjøyrt i ræva på ein Volvo i ei rundkøyring??? ...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 flata fjøla! og harpa volvoen hater volvo... hadde jeg hvert milliardær skulle jeg kjøpt alle de styla volvoene jeg kom over,og invitert alle kompisene mine til å kjøre "destructive derby"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 flata fjøla! og harpa volvoen hater volvo... hadde jeg hvert milliardær skulle jeg kjøpt alle de styla volvoene jeg kom over,og invitert alle kompisene mine til å kjøre "destructive derby"!!! Gi meg ein PM om du vert milliardær....eg vil vere med å køyre!!! \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 den e go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå