Gå til innhold

Hva er den verdt?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=847205

Halla gutter! Trenger litt hjelp fra dere, har ikke så mye peiling på hvor mye bilen igrunn er verdt og så videre, så dere må hjelpe! Skal se på denne bilen på søndag, hvor mye synes dere jeg skal by? Prisen han oppgir er alt for mye iallefall.. Men etter min smak er bilen perfekt, sinnsykt pen! En bilmekaniker som eier den, så man skulle tro den er i go stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil etter min smak også :) men har jo kjørt noen kilometer da..og så er det 91 mod..men har jo mye styling og 18" og forskjellig dill..så kanskje rundt 75-80? Er så stor variasjon på pris på disse bilene så er ikkje så lett å synse noe uten å ha sett bilen egentlig..men lykke til uansett..pen bil vertfall 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk for hjelpen folkens! Men er det mulig å få ned prisen så mye tror dere? Setter folk vanligvis prisen endel høyere enn de igrunn regner med å få? bare for å se liksom..

Og hva er gode argumenter for å få ned prisen på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er såpass mye bil til salgs i dag..og spesielt mye bmw..så det er uten tvil kjøpers marked..

trekke ned på km.stand er det første..og at det er den første modellen av E36 hjelper på..slenger du 75-80 lapper kontant i fanget på`n så er det ikke umulig..mange folk trenger penger..

jeg var med en kompis og kjøpte en Honda Integra hvor eieren skulle ha 236.000,-..jeg fikk den pruta ned til 218 så ingenting er umulig :)

Stå på ditt eller snu og gå..så finner du fort ut om eieren trenger og selge eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange som priser bilen høyt bare for å se, men tror selv det sikkert vil bli vanskelig å få den ned så mye..bilen ser jo voldsomt bra ut, fra bildene å dømme..skulle hatt deg en NAF test og sett om de fant noe..om den har vært skadet eller noe slikt..ellers er det vel km standen som var høy og alderen..kanskje bilen kan kjøpes billigere uten stereo feks..? Selv syns eg at det bare er positivt at den er 4-dørs, liker det bedre eg..men det ser jo ut som om bilen har en del ekstra. så blir spennende å se hva du får til :) er jo bare kjørt 17-18000 i året, er jo ikkje akkurat uvanligt det heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at dette er noe av det råeste innen "den" klassen, er jeg it i tvil om..men om jeg liker d, er en annen sak..syns det blir litt mye jall og japse-stil, og syns vel ikke akkurat at dette hører hjemme på en bmw..men uansett

hver sin smak :D

når det gjelder spm, så er jo km-stand seff noe og tenke på, som nevnt over her..er også enig i at sedan er mer praktisk..men dette varierer jo fra person til person og den enkeltes synspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...